مطالب مرتبط:
افتتاح 79 کلاس درس در استان بوشهر
200 کلاس درس جدید تا آغاز سال تحصیلی در استان اردبیل افتتاح می شود
پروژه ای که تنها نامش در جنوب استان بوشهر افتتاح شد
خدمات حوزه سلامت در استان بوشهر ارتقا می یابد
صدور 86 فقره مجوز تاسیس صنعتی در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 10:202024-09-08اجتماعي

افتتاح 79 کلاس درس در استان بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اکبر پورات شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از افتتاح 25 مدرسه با 79 کلاس درس جدید در آستانه سال تحصیلی جدید در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: کاروان تجهیزات مدارس استان بوشهر ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اکبر پورات شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: در مدت سه سال گذشته جهش چند برابری در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس استان داشته ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه زیرساخت های مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید تصریح کرد: دستگاه های برق، آب، گاز و مخابرات استان در راستای همکاری با مدارس و آموزش و پرورش اهتمام لازم داشته باشند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی هم در زمینه کمک به امنیت و بحث ترافیک برنامه ریزی مناسبی همانند دوره های گذشته مد نظر قرار دهند.

پورات با اشاره به همزمان با آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس نقش فرهنگیان و دانش آموزان در 8 سال دفاع مقدس را مهم دانست و گفت: وجود 580 شهید شامل 470 دانش آموز و 110 معلم شهید نش


برچسب ها: سال تحصیلی جدید - استان - استان بوشهر - سال تحصیلی - آموزش و پرورش استان - شورای آموزش و پرورش - بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 79 کلاس درس در استان بوشهر

افتتاح 79 کلاس درس در استان بوشهر