مطالب مرتبط:
جشن 1500 نفری مهدویت در کرمان برگزار می شود
اجتماع بزرگ امام رضایی ها در کرمانشاه برگزار می شود
دورهمی «کودکان حسینی» در رامشیر برگزار شد + عکس
دبیر ستاد انتخابات کشور: آوازه انتخابات ایران پیچیده و الهام بخش شده است/ میزان مشارکت از اسفند 1402 تا تیر 1403 در دور دوم روند صعودی داشت/ انتخابات 5 گانه با سلامت و نظم و بدون هیچ شبهه ای برگزار شد
تکریم و معارفه وزرای ورزش و جوانان برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 18:252024-09-03سياسي

«هم آوری قرآنی آلاء» ویژه نوجوانان گیلانی برگزار می شود


رشت_ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی در 2 مرحله خبر داد و گفت: «هم آوری قرآنی آلاء» ویژه نوجوانان گیلانی با هدف ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی برگزار می شود.

- رشت_ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی در 2 مرحله خبر داد و گفت: هم آوری قرآنی آلاء ویژه نوجوانان گیلانی با هدف ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی نجفی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به جزییات برگزاری مسابقات قرآنی ویژه نوجوانان، اظهار کرد: این مسابقات در دو مرحله کتبی و حضوری برگزار می شود و شامل مراحل نیمه نهایی و نهایی در سطح استان است.

وی افزود: این مسابقات به عنوان یک فرصت برای استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ها ابلاغ شده و به منظور تقویت فرهنگ دینی و تربیت نسل جوان برگزار می شود.

حجت الاسلام نجفی بیان کرد: ترویج قرآن نه تنها به آرامش در جامعه کمک می کند بلکه می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و جرایم پیشگیری کند به عنوان مثال، در ماه مبارک رمضان، شاهد کاهش چشمگیر جرایم هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان به طرح جدید زندگی با آیه ها اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری بهزیستی اجرا شد و بازخوردهای خوبی از آن دریافت کردیم.


برچسب ها: مدیرکل تبلیغات اسلامی - مسابقات قرآنی - مسابقات - نوجوانان - برگزار - گیلان - قرآنی
آخرین اخبار سرویس:

«هم آوری قرآنی آلاء» ویژه نوجوانان گیلانی برگزار می شود

«هم آوری قرآنی آلاء» ویژه نوجوانان گیلانی برگزار می شود