مطالب مرتبط:
8 شرکت تعاونی در مازندران افتتاح می شود
افتتاح 8 تعاونی در هفته تعاون مازندران
افتتاح سه طرح عمرانی در شهرستان مُهر
افتتاح 9 طرح در فهرج
افتتاح طرح های کشاورزی با حضور وزیر جهاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-06اقتصادي

افتتاح 8 طرح تعاونی در مازندران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح 8 طرح تعاونی در هفته تعاون با اشتغال زایی بیش از 100 نفر در استان خبر داد و گفت: این تعداد تعاونی با سرمایه گذاری 320 میلیارد ریالی و پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداری می رسد.

علی باقری با تبریک هفته تعاون افزود: در سال جاری، هفته تعاون با شعار تعاون، تبلور مشارکت مردمی نامگذاری شده است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های زیر مجموعه آن، مردمی سازی خدمات را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از تشکیل بیش از 14 هزار تعاونی در مازندران با عضویت 2 میلیون و 700 هزار نفر با هدف تقویت اقتصاد مردمی خبر داد و افزود: نیازمند گسترش الگوی اقتصاد تعاون، راهکاری پویا و موثر در برون رفت از گره های اقتصادی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه هفته تعاون امسال با شعار تعاون، تبلور مشارکت مردمی از 16 شهریور آغاز و تا 22 این ماه ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به محوریت مردم در فعالیت های تعاونی، مردمی سازی فعالیت های اقتصادی را در کنار بخش تعاون مدنظر قرار داده ایم.

باقری با بیان اینکه حوزه تعاون حوزه ای بزرگ و گسترده است و نقش کلیدی در جامعه ایفا می کند، ادامه داد: نقش تعاونی ها در ایجاد اشتغال زایی پایدار و توسعه بر کسی پوشیده نیست و برای تحقق این مه


برچسب ها: تعاون - هفته تعاون - رفاه اجتماعی - مازندران - تعاونی - مشارکت مردمی - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 طرح تعاونی در مازندران

افتتاح 8 طرح تعاونی در مازندران