مطالب مرتبط:
بخش ملی اشکواره حسینی به کار خود پایان داد
پرونده هفتمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی درآمل بسته شد
فال راز جمعه 16 شهریورماه1403/ رازهای پنهان و فرصت های طلایی در انتظار شما هستند!
انتقال تمرینات فولاد از اهواز به تهران
انتقال تمرینات فولاد از اهواز به تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 00:352024-09-05فرهنگي

«اشکواره حسینی» فرصت طلایی برای انتقال قیام عاشورا به آیندگان است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، برگزاری اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی را یک فرصت طلایی برای همه هنرمندان و فعالان بخش فرهنگی و هنری کشور برای خلق هنرنمایی درانتقال درست مفاهیم و تاثیرپذیری آیندگان از قیام عاشورا اعلام کرد.

- اشکواره حسینی فرصت طلایی برای انتقال قیام عاشورا به آیندگان است ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، برگزاری اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی را یک فرصت طلایی برای همه هنرمندان و فعالان بخش فرهنگی و هنری کشور برای خلق هنرنمایی درانتقال درست مفاهیم و تاثیرپذیری آیندگان از قیام عاشورا اعلام کرد.

احسان آهنگر پنجشنبه شب درآیین اختتامیه هفتمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی درشهرستان آمل گفت: ترویج فرهنگ حسینی با توجه به هجمه هایی که علیه دین و مذهب در جامعه در حال رخ دادن است، برگزاری برنامه های جامعی همچون اشکواره فرهنگی هنری حسینی می تواند اطلاعات مفید به مخاطب بدهد.

وی افزود: اشکواره فرهنگی هنری حسینی درواقع یک فرصت و بهانه ای برای هنرمندان است که درابعاد مختلف، حماسه ماندگارو تاریخی عاشورا و قیام اباعبدالله را بیان و برای آیندگان تببین کنند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه نقشی که رسانه ها وحوزه فرهنگ و هنر در ترویج وحفظ واشاعه فرهنگ دارند، برکسی پوش


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - قیام عاشورا - فرهنگ - فرصت طلایی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

«اشکواره حسینی» فرصت طلایی برای انتقال قیام عاشورا به آیندگان است

«اشکواره حسینی» فرصت طلایی برای انتقال قیام عاشورا به آیندگان است