مطالب مرتبط:
افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای بهرام آباد کوهین
کلنگ احداث دفتر صدا و سیمای بیجار به زمین زده شد
وینی: نژادپرستی باشد، رئال زمین را ترک می کند!
افتتاح زمین مینی فوتبال در صفر مرزی سیستان و بلوچستان
باب و حجت خدا در زمین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 10:052024-08-29دانش

قائمشهر پروژه بر زمین مانده ندارد


فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه تمامی پروژه های بر زمین مانده این شهرستان به بهره برداری رسید و پل سوخته کلا اخرین پروژه بر زمین مانده بود، - ایسنا/مازندران فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه تمامی پروژه های بر زمین مانده این شهرستان به بهره برداری رسید و پل سوخته کلا اخرین پروژه بر زمین مانده بود، گفت: فاصله عبوری تا سوادکوه، دانشگاه آزاد و پارک جنگلی تلار نیازمند این پروژه بود، که با همت دولت سیزدهم احداث و زیر بار ترافیک رفت.

جواد مولایی قرا، 8 شهریور در هفتمین روز از هفته دولت در آیین بهره برداری از پل روگذر سوخته کلا قائمشهر اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه در هفته دولت 3 هزارو 500 میارد تومان پروژه اجرا، کلنگ زنی و بهره برداری شد، خاطرنشان کرد: قائمشهر در سه دوره رتبه اول در بخش عمرانی با هزینه ی6 هزار میلیارد تومانی شد و به نیت 46 سال انقلاب 46طرح هادی اجرا و رتبه اول تخصیص اعتبار و اجرای طرح هادی را قائمشهر به خود اختصاص داد.

این مسئول گفت: بیمارستان رازی با حضور سیدالشهدا خدمت بعد از 17 سال افتتاح و ورزشگاه وطنی و پل سوخته کلا نیز از جمله اقدامات بود.


برچسب ها: بهره برداری - قائمشهر - پروژه - سوخته کلا - فرماندار - زمین - بهره
آخرین اخبار سرویس:

قائمشهر پروژه بر زمین مانده ندارد

قائمشهر پروژه بر زمین مانده ندارد