مطالب مرتبط:
تایید سلامت دبیرکل حزب الله درپی حمله تروریستی اسراییل
انفجار پیجرهای حزب الله اقدامی تروریستی بود/ اسراییل می خواست قبل از حمله حزب الله را تضعیف کند/ بعید است آمریکا مطلع بوده باشد
حمله پهپادی حزب الله لبنان به این شهرک مهم اسراییل/ محل استقرار افسران در هم کوبیده شد
تلفات سنگین حمله اخیر حزب الله لبنان به پایگاه جاسوسی اسراییل
حمله موشکی حزب الله لبنان به یک مرکز نظامی مهم اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 12:402024-09-18بين الملل

حزب الله چگونه پاسخ حمله سایبری و تروریستی اسراییل را خواهد داد؟


سردبیر روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به اینکه تل آویو نتوانست اهداف خود را از حمله سایبری به لبنان محقق سازد، به بررسی سناریوهای واکنش انتقام جویانه حزب الله نسبت به این عملیات پرداخت.

- سردبیر روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به اینکه تل آویو نتوانست اهداف خود را از حمله سایبری به لبنان محقق سازد، به بررسی سناریوهای واکنش انتقام جویانه حزب الله نسبت به این عملیات پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم امین سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در مقاله ای با اشاره به حمله تروریستی و سایبری رژیم صهیونیستی علیه شهروندان لبنانی نوشت که تل آویو با این حمله تلاش داشت عنصر برتری تکنولوژیک و اطلاعاتی خود را نشان دهد، اما ثابت کرد که وقتی جنایت های بی سابقه خود را در غزه و فلسطین دنبال می کند، ممکن است به هر کار دیگری در هر جای دیگر دست بزند و و دیگر نباید صحبت از سازش و راه حل منازعه مطرح باشد.

وی می افزاید که اسراییل به خوبی می داند هدف خود از این عملیات را محقق نکرده و نتوانسته مقاومت لبنان را مجبور به تسلیم شدن و توقف پشتیبانی از غزه کند.

امینT اقدام دیروز رژیم صهیونیستی را شرارتی بی سابقه خواند و تاکید کرد که این عملیات تحولی در رویکرد تل آویو در جنگ با لبنان ایجاد کرد، بویژه که این رژیم می دانست که در این عملیات غیرنظامیان آسیب


برچسب ها: روزنامه الاخبار لبنان - حمله سایبری - لبنان - سایبری - حزب الله - الاخبار - روزنامه
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله چگونه پاسخ حمله سایبری و تروریستی اسراییل را خواهد داد؟

حزب الله چگونه پاسخ حمله سایبری و تروریستی اسراییل را خواهد داد؟