مطالب مرتبط:
پیامبر (ص) نقطه وحدت امت اسلامی است
فیلم | رهبر انقلاب: هویت واحده «امت اسلامی» نباید فراموش بشود
کشورهای اسلامی ید واحده باشند/حفظ هویت امت اسلامی/وحدت نه یک تاکتیک بلکه یک اصل قرآنی است/پیشخوان
جزییات برنامه های هفته وحدت با شعار «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم»/ عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت میلاد پیامبر (ص)+فیلم
امت واحده تمدن نوین اسلامی را بنا می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 08:352024-09-17سياسي

پیامبر(ص) با حسن خلق و منطق شیوا،امت واحده اسلامی را ایجاد کرد


امام جمعه ملبورن با تاکید بر اهمیت بیداری جوامع اسلامی علیه دشمنان مشترک و هوشیاری نسبت به هرگونه تفرقه گفت: در جامعه اسلامی نفاق بزرگترین عامل برای تفرقه میان مردم است.

- پیامبر(ص) با حسن خلق و منطق شیوا،امت واحده اسلامی را ایجاد کرد امام جمعه ملبورن با تاکید بر اهمیت بیداری جوامع اسلامی علیه دشمنان مشترک و هوشیاری نسبت به هرگونه تفرقه گفت: در جامعه اسلامی نفاق بزرگترین عامل برای تفرقه میان مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اشفاق وحیدی به مناسبت ایام میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم و صادق آل محمد امام جعفر صادق علیه السلام و فرارسیدن هفته وحدت ضمن تبریک این ایام خجسته به جهان اسلام، گفت: این ایام بنا بر فرمان هوشمندانه و حکیمانه امام امت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به هفته وحدت نامگذاری شده و بیانگر اهمیت برادری و انسجام شیعه و سنی است.

وی تاکید کرد: شیعه و سنی دست و بازی مشترک جهان اسلام هستند که قدرت مضاعف آنان علیه نیروهای ضد وحدت و دشمنان برادری مسلمانان باعث صیانت از آرمان های مشترک ما و تقویت رواداری و دوستی در جامعه می شود.

وحیدی گفت: رسول الله (ص) پرچمدار توحید راستین و یگانگی و یکتا پرستی حق تعالی بودند و برای اینکه بتواند جمعیت ها را تحت لو


برچسب ها: اسلامی - جامعه اسلامی - تفرقه - امام - جمهوری اسلامی ایران - امام جمعه - هفته وحدت
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر(ص) با حسن خلق و منطق شیوا،امت واحده اسلامی را ایجاد کرد

پیامبر(ص) با حسن خلق و منطق شیوا،امت واحده اسلامی را ایجاد کرد