مطالب مرتبط:
اجتماع شهروندان یمنی در صعده در حمایت از مردم غزه| پخش زنده از ایران پرس
صالحی امیری در حاشیه بازدید از موزه شهر سوخته: سیستان و بلوچستان نگین درخشان فرهنگ و تمدن ایران است/ دولت بر عهدی که با مردم بسته است پایبند می ماند
راهپیمایی جمعه های خشم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین| پخش زنده از ایران پرس
ببینید | همدردی رونالدو با مردم غزه
اظهارات رونالدو در همدردی با مردم غزه + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 14:152024-08-30سياسي

رفتار صهیونیست ها با مردم غزه یادآور رفتار منافقان در ایران است


رفتار منافقان با مردم و مسئولان ایران مانند رفتار امروز صهیونیست ها با مردم مظلوم غزه است، لذا مسئولان خود را نسبت به نفوذی های شیطان صفت و خرابکاری های سخت و نرم آن ها هشدار می دهیم.

- ایسنا/قم امام جمعه قم گفت: رفتار منافقان با مردم و مسئولان ایران مانند رفتار امروز صهیونیست ها با مردم مظلوم غزه است، لذا مسئولان خود را نسبت به نفوذی های شیطان صفت و خرابکاری های سخت و نرم آن ها هشدار می دهیم.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نمازجمعه امروز 9 شهریورماه که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به آیه 102 سوره توبه اظهار کرد: گروهی در جامعه اسلامی وجود دارند که وقتی مرتکب گناه می شوند به گناهان خود اعتراف دارند، این گروه کارهای خوب و بد در کنار هم دارند و خداوند به آن ها توفیق توبه می دهد.

امام جمعه قم ایمان را لازمه توبه دانست و گفت: کسی که ایمان ندارد رفتار زشت خود را گناه نمی داند؛ مانند صهیونیست ها که کشتار مردم مظلوم غزه و جنایاتشان علیه زنان و کودکان را گناه نمی دانند و اگر می بینیم که مردم اعتراض می کنند فقط به خاطر آزادی اسرای صهیونیست خودشان است.

سعیدی رفتار صهیونیست ها را مانند منافقان خلق درون کشور ما دانست و افزود: منافقان با پیروزی انقلاب به دامن امپریالیسم پناه بردند و بعد از چندی همین مجاهدین که نام خلق را یدک می کشی


برچسب ها: رفتار - صهیونیست ها - مسئولان - صهیونیست - امام جمعه قم - منافقان - آیت الله سیدمحمد سعیدی
آخرین اخبار سرویس:

رفتار صهیونیست ها با مردم غزه یادآور رفتار منافقان در ایران است

رفتار صهیونیست ها با مردم غزه یادآور رفتار منافقان در ایران است