مطالب مرتبط:
تردد بیش از 50 میلیون خودرو در مرزهای اربعینی
آمار تردد در مرز مهران از 2 میلیون و 747 هزار نفر عبور کرد
تردد زوار اربعین در مرز مهران به 2 میلیون و 800 هزار نفر رسید
تردد 2 میلیون 800 هزار زائر از مرز مهران
تردد بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر از مرز مهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 09:552024-08-26اجتماعي

تردد بیش از 50 میلیون خودرو در مرز های اربعینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «محمد شرفی» امروز دوشنبه 5 شهریورماه 1403، در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران، گفت: در این مدت نزدیک به 3 میلیون و 700 تردد زائران را در مرز های اربعینی شاهد بودیم و با این حجم تردد زائر و تردد خودرویی خوشبختانه .

- فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از ثبت بیش از 50میلیون تردد خودرویی در شهر های منتهی به مرز های اربعینی خبر داد و گفت: اقدامات پلیس بر مبنای رضایت مندی زائران برنامه ریزی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی امروز دوشنبه 5 شهریورماه 1403، در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران، گفت: در این مدت نزدیک به 3 میلیون و 700 تردد زائران را در مرز های اربعینی شاهد بودیم و با این حجم تردد زائر و تردد خودرویی خوشبختانه هیچ گونه خللی در روند خدمات رسانی به زائران به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه این ماموریت در سایه توجهات امام حسین (ع) یکی از منظم ترین مأموریت های پلیس بود، اضافه کرد: در بازدید از وضعیت تردد زائران حسینی در مرز های 7گانه زائران از عملکرد پلیس رضایت داشتند که این امر برای ما ارزشمند بود.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از 80 درصد پارکینگ های شهر مهران خالی شده اند، اظهار کرد: پیش بینی می شود زائران امروز نهایتا تا ساعات پایانی شب خیلی عظیمی


برچسب ها: اربعین - قرارگاه اربعین - تردد - میلیون - زائر - زائران - قرارگاه
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 50 میلیون خودرو در مرز های اربعینی

تردد بیش از 50 میلیون خودرو در مرز های اربعینی