موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
تشکر سفیر ایران از حکومت و مردم اقلیم کردستان عراق برای میزبانی از زوار اربعین
کربلایی ها رهاورد معنوی اربعین را حفظ کنند
حماسه تولید به رستاخیز اربعین رسید
3میلیون خدمت درمانی در اربعین/گرمازدگی بیشترین مشکل زائران
خدمات رسانی بزرگ ترین  موکب مرکزتحقیات جهاد کشاورزی استان ایلام به زائران اربعین در چرداول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 13:452024-08-29سياسي

اربعین؛ واقعیتی شگرف در منظومه رسانه ای جهان


معاونت فضای مجازی رسانه ملی همچون سال های گذشته، برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان رسانه در ایام اربعین پیاده سازی نموده که در ابعاد مختلف با استقبال کاربران از سراسر کشور و جهان نیز همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این راستا، برای مشتاقان این امکان فراهم گردیده تا به واسطه انتخاب و تعامل هر لحظه با حال و هوای معنوی سفر اربعین همراه شوند.

حمیدرضا ملاموسی زاده قائم مقام معاونت فضای مجازی ، به پویش ملی راوی اربعین اشاره کرد و از آن به عنوان یکی از مهم ترین زمینه های مشارکت مردمی یادکرد.

 وی گفت: در ایام اربعین حسینی، پویش راوی اربعین به عنوان محور تولید محتوا در رسانه ملی و به ویژه فضای مجازی مدنظر قرار گرفته است.

این پویش در سطح ملی و با همکاری و هماهنگی سازمان ها و نهاد های مختلف کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی پویش راوی اربعین و فراهم سازی دسترسی کاربران در تلوبیون، تلاش شد تا میلیون ها نفر در تجربه پیاده روی اربعین سهیم شده و به این واسطه از زائران دعوت شد تا با استفاده از هشتگ #راوی_اربعین، لحظات خود را از مسیر پیاده روی به تصویر بکشند و در قالب روایت های تصویری کوتاه با موضوعات مرتبط با اربعین، مردم مظلوم غزه و میزبانی کریمانه مردم عراق، به این پویش بپیوندند.


برچسب ها: اربعین - فضای مجازی - رسانه - رسانه ملی - پویش - مجازی - معاونت
آخرین اخبار سرویس:

اربعین؛ واقعیتی شگرف در منظومه رسانه ای جهان

اربعین؛ واقعیتی شگرف در منظومه رسانه ای جهان