مطالب مرتبط:
پذیرایی روزانه از 5 هزار زائر در موکب امام رضا(ع) کربلا
پذیرایی روزانه از 5000 زائر در موکب امام رضا(ع) کربلا
حدود 64 هزار بیمار از خدمات تصویری بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بهره بردند
استفاده حدود 64 هزار بیمار از خدمات تصویری بیمارستان امام رضا (ع) مشهد
پذیرایی از 50 هزار زائر به صورت روزانه در موکب مسجد جمکران + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 15:452024-08-26اجتماعي

اطعام روزانه حدود 3000 زائر کربلا در موکب امام رضا(ع)


مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اطعام روزانه حدود 3000 زائر در موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی خبر داد.

- مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی مطرح کرد اطعام روزانه حدود 3000 زائر کربلا در موکب امام رضا(ع) ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اطعام روزانه حدود 3000 زائر در موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی خبر داد.

محسن انوشیروانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موکب امام رضا(ع) که از محل نذورات و موقوفات مرتبط همه ساله در ایام اربعین در کربلای معلی برپا می شود خدماتی مانند اسکان، پذیرایی از زائران در سه وعده، چای، شربت و برنامه های فرهنگی مانند برگزاری نماز جماعت، کار با کودک، حجاب و عفاف و فرزندآوری به زائران اربعین را ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: کار فرهنگی با موضوع زیارت امام حسین(ع) به ویژه در اربعین، بزرگترین کار فرهنگی شیعه است که این موضوع توسط خانواده اوقاف شامل کارمندان اوقاف، امنای بقاع و موقوفات و خادمین بقاع متبرکه و برخی متولیان در 10 روز خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) در کربلا انجام می شود.

انوشیروانی پخت روزانه بیش از 2500 قرص نان را از دیگر کارهای خاص موکب امام رضا(ع) برای زائران اربعین در کربلا مطرح و خاطرنشان کرد: پذیرایی روزانه


برچسب ها: اداره کل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - مدیر روابط عمومی - خراسان رضوی - اداره کل اوقاف - کربلای معلی - روابط عمومی
آخرین اخبار سرویس:

اطعام روزانه حدود 3000 زائر کربلا در موکب امام رضا(ع)

اطعام روزانه حدود 3000 زائر کربلا در موکب امام رضا(ع)