مطالب مرتبط:
ماجرای وام عشقی در بورس!/ همتی، وزیر اقتصاد: موضوع را جهت بررسی سریع کارشناسی و اعلام نظر به مرکز بازرسی وزارتخانه ارجاع داده ام/ در دولت چهاردهم برای حذف رانتها آمده ایم و اجازه ویژه خواری به هیچکس نخواهیم داد.
علی مطهری: دولت چهاردهم باید نسبت به احداث کریدور زنگزور حساس باشد
برنامه های مسکنی دولت چهاردهم برای مستاجران؛ رشد تولید مسکن و کاهش فشار اقتصادی
ضرورت دیپلماسی اقتصادی با همسایگان و تشکیل زنجیره ارزش منطقه ای در دولت چهاردهم
شتاب ایران به سوی هوش مصنوعی و حکمرانی فضای مجازی/گامی نوین در دولت چهاردهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 18:352024-09-05سياسي

همگان برای موفقیت دولت چهاردهم تلاش کنند


نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص دولت چهاردهم، بر ضرورت تلاش همگان برای دستیابی این دولت به موفقیت در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص دولت چهاردهم، بر ضرورت تلاش همگان برای دستیابی این دولت به موفقیت در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد.

آیت الله دژکام امروز، 15 شهریورماه در دیدار با اسکندر مومنی، وزیر کشور که در دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند موفقیت این دولت موفقیت نظام است، گفت: امروز همه باید تلاش کنند تا موفقیت خوبی برای مجموعه دولت چهاردهم در راستای اهداف نظام و خواسته های مقام معظم رهبری رقم خورد و در پایان کار دولت دشمنان احساس کنند که عقب رانده شده اند و عزت و عظمت ملی ما افزایش پیدا کند.

امام جمعه شیراز به ثبات مدیریت اشاره کرد و افزود: برای پیشبرد کارهای برنامه هفتم توسعه به نظر می رسد که باید یک ثبات در مدیریت داشته باشیم تا بتوانیم اهداف را جلو ببریم و تا یک دلیل قطعی برای جابه جایی وجود نداشته باشد شاید تغییر مدیریت فقط عقب انداختن اجرای برنامه باشد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - منویات رهبر معظم انقلاب - موفقیت - نظام جمهوری اسلامی - دولت - رهبر معظم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

همگان برای موفقیت دولت چهاردهم تلاش کنند

همگان برای موفقیت دولت چهاردهم تلاش کنند