مطالب مرتبط:
روز 344 طوفان الاقصی| جنایت جدید صهیونیست ها در غزه
روز 344 طوفان الاقصی / جنایت جدید صهیونیست ها در غزه
بورل: جنگ غزه تهدیدی برای لبنان است
حامیان جنگ غزه و تلاش بیهوده برای اجماع سازی علیه ایران
بورل: جنگ غزه تهدیدی برای لبنان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 13:552024-09-14بين الملل

41 هزار و 182 شهید نتیجه 344 روز جنگ علیه غزه


در حالی که جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد سیصد و چهل و چهارمین روز خود شده، وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) آمار جدید شهدا و مجروحان را اعلام کرد.

- در حالی که جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد سیصد و چهل و چهارمین روز خود شده، وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) آمار جدید شهدا و مجروحان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 به 41 هزار و 182 شهید و 95 هزار و 280 زخمی رسیده است.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد رژیم صهیونیستی در 48 ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار علیه خانواده های فلسطینی در نوار غزه شده و در نتیجه این حملات 64 نفر شهید و 155 نفر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین تاکید کرد تعدادی از قربانیان زیر آوار هستند و اورژانس و دفاع مدنی قادر به دستیابی به اجساد آن ها نیستند.

از ابتدای جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخته و بیش از 132 هزار فلسطینی شهید و زخمی شده اند.

در این جنگ علاوه بر تخریب گسترده و گرسنگی که جان صدها کودک فلسطینی را گرفته و یکی از بدترین فجایع انسانی در جهان محسوب می شود، بیش از 10 هزار فلسطینی دیگر هم مفقود شده اند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - وزارت بهداشت - صهیونیستی - وزارت بهداشت فلسطین - نوار غزه - وزارت - بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

41 هزار و 182 شهید نتیجه 344 روز جنگ علیه غزه

41 هزار و 182 شهید نتیجه 344 روز جنگ علیه غزه