مطالب مرتبط:
روحیه الاهلی پیش از مصاف با پرسپولیس خراب شد!
سایت های دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید، لذت شنیدن موسیقی های ناب
هزینه تعمیر گوشی سه لایه هواوی Mate XT Ultimate Design سر به فلک می کشد
به روز رسانی iOS 18 قفل فعال سازی را برای قطعات تعمیر آیفون فعال می کند
نیاز استراتژیک ایران برای ساخت و تعمیر کشتی ها​
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 11:002024-09-19فرهنگي

تماشاگر عزیز شما محکومید به شنیدن موسیقی خوب/روانِ خراب تعمیر شد!


اولین شب از برگزاری تازه ترین پروژه ارکستر سمفونیک تهران با نام «تهران، جشن بیکران» به رهبری آرش گوران، اجرای با کیفیت و مخاطب پسندی را پیش روی تماشاگران در تالار وحدت قرار داد.

- تماشاگر عزیز شما محکومید به شنیدن موسیقی خوب/روانِ خراب تعمیر شد! اولین شب از برگزاری تازه ترین پروژه ارکستر سمفونیک تهران با نام تهران، جشن بیکران به رهبری آرش گوران، اجرای با کیفیت و مخاطب پسندی را پیش روی تماشاگران در تالار وحدت قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارکستر سمفونیک تهران از مجموعه های تحت نظر بنیاد فرهنگی هنری رودکی که در شش ماه نخست سال جاری به نسبت ارکستر ملی ایران به عنوان دیگر مجموعه وابسته به دولت، فعالیت کمتری داشت، پس از مدت ها و در فصل تازه کنسرت های خود، پروژه تهران، جشن بیکران را به رهبری آرش گوران و حضور تعدادی از بهترین نوازندگان کشورمان درتالار وحدت روی صحنه برد.

در این کنسرت که به نوعی آغازگر فصل جدید برنامه های ارکستر سمفونیک تهران در شش ماه دوم سال جاری بود و برای این فصل قطعات کمتر اجراشده و دشواری هم توسط رهبر ارکستر انتخاب شده بود، رپرتواری متشکل از سوییت طوفان برفی در 9 قسمت اثر گئورگی شویریدوف آهنگساز روس، رقص شماره 2 اثر آرتورو مارکز آهنگساز مکزیکی، سوییت ماسکراد در 5 قسمت اثر آرام خاچاطوریان آهنگساز اهل


برچسب ها: ارکستر سمفونیک تهران - ارکستر سمفونیک - سمفونیک تهران - تهران - تماشاگر - بنیاد فرهنگی هنری رودکی - تالار وحدت
آخرین اخبار سرویس:

تماشاگر عزیز شما محکومید به شنیدن موسیقی خوب/روانِ خراب تعمیر شد!

تماشاگر عزیز شما محکومید به شنیدن موسیقی خوب/روانِ خراب تعمیر شد!