مطالب مرتبط:
مشاوران املاک یزد زیر ذره بین تعزیرات حکومتی
صدور مجوز برای مشاوران املاک در کمتر از 2 هفته 
صدور مجوز برای مشاوران املاک در کمتر از 2 هفته
صدور مجوز برای مشاوران املاک در کمتر از 2 هفته
مشاوران املاک در چرخه بازار مسکن می مانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 13:252024-08-26اقتصادي

مشاوران املاک متخلف در قزوین مجازات شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با اشاره به مجازات مشاوران املاک متخلف از تشدید نظارت های میدانی بر عملکرد مشاوران املاک خبر داد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با اشاره به مجازات مشاوران املاک متخلف از تشدید نظارت های میدانی بر عملکرد مشاوران املاک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا حسن پور با اشاره به عملکرد تعزیزات حکومتی استان در حوزه مشاوران املاک اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماده به 119 فقره پرونده رسیدگی و متصدیان مشاور املاک متخلف به پرداخت سه میلیارد و 571 میلیون ریال محکوم شدند.

وی بیان کرد: تاکنون 120 بازرسی مشترک با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی، نمایندگان مسکن و شهرسازی، اتاق اصناف، اداره اماکن و سازمان صمت استان انجام شده و با حکم تعزیرات حکومتی 85 متخلف شناسایی و مجازات شده و چهار واحد مشاوره املاک علاوه بر پلمب و پرداخت جزای نقدی با نصب پارچه به مردم معرفی شده اند.

این مسئول گفت: مطابق قانون جدید ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بهاء؛ عدم رعایت سقف افزایش اجاره بها، عدم رویت اصل سند و مدارک هویتی متعاملین، نداشتن پروانه کسب، عدم دریافت کد رهگیری، درخواست مبلغ اضافی برای کد رهگیری، عدم صدور فاکتور، نصب نکردن نرخنامه، دریافت حق کمیسیون غیرقانونی از جمله تخلفات است و در صورت مشاهده ب


برچسب ها: مشاوران املاک - تعزیرات حکومتی - مشاور - املاک - مدیرکل تعزیرات حکومتی - حکومتی - نظارت های میدانی
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران املاک متخلف در قزوین مجازات شدند

مشاوران املاک متخلف در قزوین مجازات شدند