مطالب مرتبط:
ربیعی: 2 تیم دنبال فوتبال با کیفیت هستند/یک تیم دائم السفر هستیم!
ربیعی: 2 تیم دنبال فوتبال با کیفیت هستند
ربیعی: 2 تیم دنبال فوتبال با کیفیت هستند آفتاب نو | اخبار ورزشی
ریتینگ بازیکنان تیم یوونتوس در بازی EA Sports FC 25 / عکس
بیوگرافی نگار جواهریان فیگور ژورنالی اش / اتاق بهم ریخته ای که وی اهل جمع کردنش نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 19:552024-08-28ورزشي

ربیعی: یک تیم دائم السفر هستیم/ ناراحت هستم ولی اهل گلایه نیستم!


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هر دو تیم فردا دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند.

- ربیعی: یک تیم دائم السفر هستیم/ ناراحت هستم ولی اهل گلایه نیستم! خرم آباد- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هر دو تیم فردا دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ربیعی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد ضمن تبریک به مردم خرم آباد به دلیل حضور تیم خیبر در لیگ برتر، اظهار داشت: لیاقت مردم مهمان نواز و خوش عهد این سرزمین بود که تیمی را در لیگ برتر داشته باشند که بتوانند مهمان نوازی کنند؛ شور و ضعف زیادی را به لیگ برتر ایران هم تزریق کند و هم خود منطقه از داشتن یک تیم در لیگ و ایجاد نشاط اجتماعی در شهر بهره ببرد.

وی در مورد بازی فردا با خیبر خرم آباد هم گفت: من فکر می کنم بازی می تواند جذابیت های خوبی داشته باشد، از این جهت که هر دو تیم دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند، بعد از این بازی وارد فیفا دی اول خواهیم شد و پارت اولیه مسابقات لیگ انجام می شود و یک فرصت دوباره بازسازی است برای اینکه تیم ها خودشان را برای ادامه لیگ مهیا کنند.


برچسب ها: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن - تیم فوتبال ذوب آهن - ذوب آهن اصفهان - فوتبال - لیگ برتر - خرم آباد
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: یک تیم دائم السفر هستیم/ ناراحت هستم ولی اهل گلایه نیستم!

ربیعی: یک تیم دائم السفر هستیم/ ناراحت هستم ولی اهل گلایه نیستم!