مطالب مرتبط:
امروز فلسطین و مردم مظلوم غزه باید محور وحدت همه مردم باشند
برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تاکید بر موضوع «فلسطین»
شعار هفته وحدت اعلام شد: وحدت امت اسلامی و نجات غزه مظلوم
جامعه اسلامی جز با وحدت مقتدر نمی ماند
سی وهشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تاکید بر موضوع «فلسطین» برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 09:252024-09-16سياسي

لزوم تلاش در راستای تحکیم وحدت جامعه اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: تلاش در راستای تحکیم وحدت جامعه اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین متناسب با سیاست های کاری جماعت تبلیغ و عاری از هر گونه اختلاف و درگیری است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: تلاش در راستای تحکیم وحدت جامعه اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین متناسب با سیاست های کاری جماعت تبلیغ و عاری از هر گونه اختلاف و درگیری است.

آیت الله مصطفی محامی در دیدار امیران و معاونین جماعت تبلیغ استان ضمن تبریک هفته وحدت در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: جای خوشبختی است که در میان جماعت های تبلیغی کشورها، جماعت تبلیغ کشور ما امتیاز اول را کسب می کند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: این خوشبختی از چند جهت است ابتدا اینکه مجموعه شما توفیق پیدا کرده تا در تبلیغ دین یک تلاش ممتاز داشته باشد و خوشبختی دیگر بلند کردن نام جمهوری اسلامی ایران آن هم در تبلیغ دین است و وظیفه داریم قدردان تلاش شما باشیم و شما هم باید شکرگزار خداوند باشید که توفیق پیدا کردید عمر خود را در این مسیر صرف کنید.

آیت الله محامی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران ما زمینه های رشد مباحث دینی در کشور را به صورت فراوان داریم از جمله مساجد، حوزه های علمیه، تبلیغات دین


برچسب ها: حمایت از مردم مظلوم فلسطین - مردم مظلوم فلسطین - سیستان و بلوچستان - جامعه اسلامی - تبلیغ - مردم مظلوم - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش در راستای تحکیم وحدت جامعه اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

لزوم تلاش در راستای تحکیم وحدت جامعه اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین