مطالب مرتبط:
موساد پشت پرده انفجار هزاران پیجر در لبنان
موساد پشت پرده انفجار هزاران پیجر در لبنان
موساد پشت پرده انفجار هزاران پیجر در لبنان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است
اتفاق عجیب در سراسر لبنان با ده ها مجروح/ انفجار باتری پیجرها و وسایل ارتباطی/ ادعای منبع عبری: هدف رزمندگان حزب الله بوده اند/ پیجر چیست؟ + عکس و فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 19:102024-09-20بين الملل

این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از یورونیوز، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که اسراییل یک شرکت ساختگی به نام B.

A.

C تاسیس کرده و آن را به عنوان یک تولیدکننده بین المللی پیجر مستقر در مجارستان جا زده است و حداقل دو شرکت پوششی دیگر برای پنهان کردن هویت افسران اطلاعاتی اسراییل ایجاد کرده است.

 بی ای سی کانسالتینگ در ماه مه 2022 به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود به ثبت رسیده و مدیر عامل آن خانم کریستیانا بارسونی-آرسیدیاکونو نام دارد.

او خود را در لینکدین به عنوان مشاور استراتژیک و توسعه دهنده کسب وکار با مدرک دکترا معرفی کرده است.

او همچنین خود را عضو هیئت مدیره موسسه ارث چایلد معرفی کرده، اما این گروه کریستیانا را در فهرست اعضای هیئت مدیره خود نیاورده است.

 وب سایت شرکت بی ای سی کانسالتینگ که از روز چهارشنبه دیگر در دسترس نیست، زمینه های تخصصی این شرکت را به عنوان محیط زیست، توسعه و امور بین الملل توصیف کرده است.

 رسانه های اسراییلی گزارش دادند که کریستیانا آرسیدیاکونو-بارسونی طی تماسی با یک خبرگزاری ایتالیایی هرگونه دخالت در این ماجرا را رد کرد و قبل از قطع سریع تماس گفت: من پیجر نمی سازم.

من فقط یک دلال هستم.

فکر می کنم شما شخص اشتباهی را گرفته اید.


برچسب ها: روزنامه آمریکایی نیویورک - شرکت - شرکت با مسئولیت محدود - هیئت مدیره - روزنامه آمریکایی - اسراییل - یک تولیدکننده
آخرین اخبار سرویس:

این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟

این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟