مطالب مرتبط:
پزشکیان: سفر به عراق آغاز دوره جدیدی از توسعه و تعمیق تعاملات و روابط با کشورهای اسلامی و همسایه است/ در این سفر علاوه بر امضای توافقنامه های همکاری از شهرهای شیعه نشین و کردنشین عراق نیز دیدار خواهیم کرد
تاکید روسای جمهور ایران و عراق بر گسترش همکاری در عرصه های مختلف
ابراز امیدواری پزشکیان بر افزایش همکاری های اقتصادی ایران و عراق
​تأکید ایران و صربستان بر تقویت همکاری ها در عرصه بین المللی
تأکید ایران و صربستان بر تقویت همکاری ها در عرصه بین المللی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 12:502024-09-11دانش

راه های توسعه همکاری های علمی ایران و عراق بررسی شد


راه های توسعه همکاری های علمی و فرهنگی ایران و عراق با حضور برخی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد مورد بررسی قرار گرفت.

- راه های توسعه همکاری های علمی و فرهنگی ایران و عراق با حضور برخی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف بررسی و هماهنگی مسائل مرتبط با دانشجویان عراقی دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه همکاری های علمی و فرهنگی بین دو کشور، نشستی با حضور برخی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

سعید آزادیان، رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی جوکار، رییس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه آزاد اسلامی و سید رحمان مرتضوی، نماینده این دانشگاه در عراق به همراه حجت الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی ایران در عراق و محمدجواد نجفی، مسئول بخش علمی ـ دانشگاهی رایزنی فرهنگی ایران در عراق حضور داشتند.

آزادیان با معرفی سامانه سفیر که با هدف تسریع و بهبود روند پذیرش دانشجویان بین المللی از جمله دانشجویان عراقی، طراحی و راه اندازی شده است، توضیح داد: این سامانه قادر است خدمات جامعی از جمله خدمات فرودگاه تا


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد - همکاری های علمی - اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - دانشگاه - رایزنی فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

راه های توسعه همکاری های علمی ایران و عراق بررسی شد

راه های توسعه همکاری های علمی ایران و عراق بررسی شد