مطالب مرتبط:
مخالفت مقاومت فلسطین با حضور صهیونیست ها در محور فیلادلفیا
اختلاف نظر مورایس و قلعه نویی، سرگیجه ستاره جوان!
هشدار تصویری قسام به صهیونیست ها؛ اسرای شما می خواهند بازگردند!
اختلاف نظر مورایس و قلعه نویی، سرگیجه ستاره جوان!
تظاهرات خانواده اسرای صهیونیست در تل آویو با حمل 27 تابوت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 14:052024-09-06سياسي

اختلاف بین صهیونیست ها، نقطه قوت برای مقاومت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امروز در میان صهیونیست ها، یهودیان زیادی هستند که علیه دولت صهیونیستی شعار می دهند، اینکه اختلاف بین صهیونیست ها وجود دارد نقطه قوتی برای جبهه مقاومت است و وزرای کابینه منفور صهیونیستی هر روز استعفا می دهند.

- ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امروز در میان صهیونیست ها، یهودیان زیادی هستند که علیه دولت صهیونیستی شعار می دهند، اینکه اختلاف بین صهیونیست ها وجود دارد نقطه قوتی برای جبهه مقاومت است و وزرای کابینه منفور صهیونیستی هر روز استعفا می دهند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی جمعه 16 شهریور در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: معنای تقوای الهی دین خدا را ادا کردن است، یعنی در برابر قرآن کریم و آنچه که پروردگار بشارت داده فهیم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: عبادت این این است که زیاد در کار خدا و در آفرینش تأمل کنیم، به عواقب گناه و معصیت بیاندیشیم و نسبت به وعده های خداوند متعال توجه کنیم چرا که بسیاری از وعده های پروردگار محقق شده است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر امروز راهپیمایی عظیم اربعین با جمعیت چند صد میلیونی برگزار می شود وعده ای است که خداوند متعال به حضرت زینب کبری (ع) داده بودند یا جمعیتی که به ز


برچسب ها: صهیونیست - صهیونیست ها - نماینده ولی فقیه در استان - صهیونیستی - نماینده ولی فقیه - امام جمعه قزوین - آیت الله عبدالکریم عابدینی
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف بین صهیونیست ها، نقطه قوت برای مقاومت است

اختلاف بین صهیونیست ها، نقطه قوت برای مقاومت است