مطالب مرتبط:
حمایت 312 پزشک قزوینی از فرزندان ایتام و محسنین
حمایت نیکوکاران از ایتام و فرزندان نیازمند
پزشک آمریکایی: اسراییل با حمایت مستقیم واشنگتن در غزه جنایت می کند
روایت پزشک آمریکایی از غزه/ حمایت مستقیم واشنگتن از اسراییل
روایت پزشک آمریکایی از غزه/ حمایت مستقیم واشنگتن از اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 11:052024-08-22سياسي

1000 پزشک اصفهانی حمایت از فرزندان یتیم را بر عهده دارند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از هزار پزشک متعهد، حمایت از هزار و 500 فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

- اصفهان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از هزار پزشک متعهد، حمایت از هزار و 500 فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

کریم زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت فرارسیدن سالروز بزرگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک، اظهار داشت: پزشکان همواره در مسیر کاهش آلام و شفای بیماران، فروتنی های زیادی داشته اند و برای قشر آسیب پذیر جامعه نیز نقش مؤثری ایفا می کنند.

وی با اشاره به مشارکت جامعه پزشکی استان اصفهان در طرح اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در حال حاضر بیش از هزار پزشک متعهد، حمایت از هزار و 500 فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با قدردانی از جامعه پزشکی و بزرگداشت روز پزشک، گفت: این جامعه علمی و تخصصی با حمایت از فرزندان، آنها را در مسیر صحیح رشد و بالندگی علمی، فرهنگی و اجتماعی قرار می دهند و برخی از متخصصان این حوزه با ارائه خدمات پزشکی و کمک های موردی نیز در رفع مشکلات و رسیدن به آرزوهای فرزندان تحت حمایت، همراهی خوبی با کمیته امداد دارند.


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - مدیرکل کمیته امداد - کمیته امداد امام - استان اصفهان - کمیته امداد - اصفهان - امام خمینی
آخرین اخبار سرویس:

1000 پزشک اصفهانی حمایت از فرزندان یتیم را بر عهده دارند

1000 پزشک اصفهانی حمایت از فرزندان یتیم را بر عهده دارند