مطالب مرتبط:
معرفی مفاخر با حرکت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی
معرفی سریال داستان زندگی (هانیکو)+ خلاصه داستان و زمان پخش
آسیب های فرهنگی و اخلاقی توسعه زندگی آپارتمان نشینی
ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است
هدیه فرهنگی آقای نوازنده برای اروپایی ها چه بود؟/معرفی ایران زیبا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 00:052024-09-18فرهنگي

تاکید بر معرفی مفاخر و استمرار خط زندگی بزرگان فرهنگی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای استمرار خط بزرگانی چون ابن حسام نیازمند این هستیم که فرزندان خراسان جنوبی ادامه دهنده راه این شاعر باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای استمرار خط بزرگانی چون ابن حسام نیازمند این هستیم که فرزندان خراسان جنوبی ادامه دهنده راه این شاعر باشند.

علی فرخنده، امشب 28 شهریور در جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام که در خوسف برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که در برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته براساس سند تحولی است که تیرماه 1401 تنظیم کردیم.

وی با تاکید بر رعایت اولویت های برنامه ای هر دستگاه، افزود: پس از بررسی ها 6 طرح به قرارگاه شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد ارسال شد و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز 4 طرح مورد تأیید قرار گرفت.

فرخنده با تأکید بر اینکه اولین طرح مورد تأیید قرار گرفته طرح قرآنی 313 بود، اظهار کرد: این طرح باهدف تربیت 313 حافظ قرآن اجرایی می شود که بر اساس آن 10 کرسی قرآنی در بیرجند و 40 کرسی دیگر در شهرستان های خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در طرح جوانه به 100 کنشگر رسانه ای و 100 هنرمند تئاتر شبستان آموزش های لازم داده می شود تا توانمندی های لازم در عرصه کنشگری را فرا بگیرند.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - خراسان جنوبی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر معرفی مفاخر و استمرار خط زندگی بزرگان فرهنگی

تاکید بر معرفی مفاخر و استمرار خط زندگی بزرگان فرهنگی