مطالب مرتبط:
کلنگ زنی ساماندهی 6 گلزار مطهر شهدا در چهارمحال و بختیاری
آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
6 میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری انجام شد
کلنگ زنی ساماندهی 6 گلزار شهدا در چهارمحال و بختیاری
فراخوان ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:552024-08-28اقتصادي

تعهد ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری تعهد داریم 3 هزار و 240 فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان ایجاد کنیم.

- محسن مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ایجاد فرصت های جدید شغلی و رفع بیکاری یکی از دغدغه های جدی دولت سیزدهم بود و حالا هم برای دولت چهاردهم مطرح است، لذا برنامه های مختلفی در این استان برای این حوزه تدوین شده و در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: امروز یکی از راه های ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری تأمین منابع مالی مورد نیاز افرادی است که در بخش خصوصی و در بخش تعاونی قصد راه اندازی طرح های اقتصادی و اشتغال زا را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ سود چهار درصد به این استان ابلاغ شده است که این تسهیلات در حال پرداخت است.

مولوی با اشاره به ابلاغ پرداخت تسهیلات جز دو در قالب تبصره 18 در پایان شهریور ماه گفت: آن دسته از هم استانی هایی که دارای طرح ها و ایده های جدید اقتصادی هستند و در بخش تولید و صنعت می توانند فعالیت داشته باشند، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - چهارمحال - رفاه اجتماعی - فارغ التحصیلان دانشگاهی - بختیاری - تسهیلات ارزان قیمت - فرصت شغلی
آخرین اخبار سرویس:

تعهد ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

تعهد ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری