مطالب مرتبط:
رگبار و رعد و برق در ارتفاعات البرز/ هشدار نسبت به وضعیت جوی ارتفاعات تهران
هواشناسی؛ احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور طی روزهای آینده
بارش باران در ارتفاعات البرز، شمال و شمال غرب کشور
بارش باران در ارتفاعات البرز، شمال و شمال غرب کشور
بارش پراکنده باران در نوار شمالی کشور/ تهران 8 درجه خنک می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 10:552024-09-12اجتماعي

رشد ابر رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات هرمزگان


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: برای بعدازظهر امروز رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات هرمزگان پیش بینی می شود.

- بندرعباس- کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: برای بعدازظهر امروز رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات هرمزگان پیش بینی می شود.

به گزارش، مرضیه سی سی پور اظهار کرد: امروز در محدوده دریایی، سواحل و جزایر خلیج فارس، مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبار محلی و افزایش بادهای جنوب شرقی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به ناپایداری جوی در ارتفاعات هرمزگان در بعدازظهر، گفت: توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود.

سی سی پور گفت: در سایر نقاط که شرایط بارشی فراهم نیست، بروز تند باد لحظه ای و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و دریا نیز با افزایش بادهای جنوب شرقی در محدوده دریایی استان بویژه تنگه هرمز و شرق خلیج فارس متلاطم پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی در محدوده تنگه هرمز خودداری شود و این شرایط جوی و دریایی تا فردا پیش بینی می شود.

سی سی پور تصریح کرد: از لحاظ دمایی، امروز ماندگاری هوای گرم در استان مورد انتظار است و از فردا با افزایش رطوبت منطقه، کاهش نسبی


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - هرمزگان - ارتفاعات - رگبار پراکنده - اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

رشد ابر رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات هرمزگان

رشد ابر رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات هرمزگان