مطالب مرتبط:
ثبت نام پژوهشگران در همایش تحقیقات بازی های دیجیتال آغاز شد
آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی
اعتراض سوده نجفی، عضو شورای شهر: سرانجام وعده زاکانی برای ساخت 200 هزار واحد مسکونی به کجا رسید؟ / شهردار تهران 3 روز قبل از ثبت نام در انتخابات، اقدام به آغاز عملیات ساخت 200 هزار واحد مسکونی کرد، اما بعد از انتخابات، این موضوع به فراموشی سپرده شد/ اصلا محلی که قرار است این شهرک ها ساخت
آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان 50 درصد
طرح نظارتی «بازگشایی مدارس» در خوزستان آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 12:302024-09-02اجتماعي

آغاز پیش ثبت نام سرویس مدارس در قم


پیش ثبت نام سرویس مدارس براس سال تحصیلی جدید در قم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم ، مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به آغاز پیش ثبت نام سرویس مدارس توسط شرکت های مُجاز زیر نظر این سازمان گفت: اولیا دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه سپند پس از مشاهده شرکت های تأیید شده توسط سازمان تاکسیرانی، نسبت به پیش ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

قاسم طالبی افزود: با توجه اینکه مراحل تصویب نرخ کرایه سرویس دانش آموزی سال تحصیلی 1404-1403 از سوی مراجع ذی ربط در حال انجام است و از طرفی تا شروع سال تحصیلی زمان اندکی باقی مانده است، لذا به منظور تسریع در روند ثبت نام سرویس ها و رفع دغدغه اولیاء دانش آموزان، فرایند پیش ثبت نام برای شرکت های حمل و نقلی در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: شرکت های حمل و نقلی صرفاً مُجاز به دریافت مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان پیش پرداخت به صورت علی الحساب از اولیاء دانش آموزان هستند و دریافت هرگونه مبلغ اضافی تخلف محسوب است.

طالبی گفت: والدین در صورت تماس و یا دریافت پیامک از سوی شرکت ها مبنی بر عقد قرارداد و انجام پیش ثبت نام، حتماً نام شرکت را در سامانه سپند جستجو و مراحل پیش ثبت نام را تنها از طریق این سامانه و شرکت های مجاز معرفی


برچسب ها: پیش ثبت نام - ثبت نام - سرویس مدارس - سال تحصیلی - تاکسیرانی - سرویس - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام سرویس مدارس در قم

آغاز پیش ثبت نام سرویس مدارس در قم