مطالب مرتبط:
بورل: جنگ غزه تهدیدی برای لبنان است
حامیان جنگ غزه و تلاش بیهوده برای اجماع سازی علیه ایران
بورل: جنگ غزه تهدیدی برای لبنان است
سازمان ملل: جنگ غزه و تشدید تنش منطقه ای، تلاش های ما را در یمن پیچیده می کند
حمله موشکی مقاومت فلسطین در غزه به سرزمینهای اشغالی در 344 مین روز جنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 19:202024-09-16بين الملل

قهرمان جنگ غزه


امروز شاهد ظهور یمن به عنوان یک قدرت منطقه ای هستیم که چون جبهه ای است که معادله سازی می کند و توانسته متغیر مهم جنگ غزه باشد.

تا به امروز یمن قهرمان جنگ غزه است که با دست خالی و بدون هیچ توانایی اقتصادی سعی کرد از ظرفیت های خود برای جلوگیری از کشتار .

- امروز شاهد ظهور یمن به عنوان یک قدرت منطقه ای هستیم که چون جبهه ای است که معادله سازی می کند و توانسته متغیر مهم جنگ غزه باشد.

تا به امروز یمن قهرمان جنگ غزه است که با دست خالی و بدون هیچ توانایی اقتصادی سعی کرد از ظرفیت های خود برای جلوگیری از کشتار هم کیشان خود در فلسطین استفاده کند و تمام مخاطرات آن را نیز به جان بخرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح نو در سرمقاله خود به قلم محبوبه نیاورانی نوشت: با گذشت سیصدوچهل ویک روز از جنگ غزه که حتی قتل عام کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران آواره های جنگی نتوانسته سکوت کشورهای عربی را در قبال جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی بشکند، یمن تنها کشور عربی است که سینه سپر کرده و یک تنه تمام محاسبات این جنگ را به هم ریخته و هر روز یک غافلگیری برای رژیم غاصب دارد.

یمنی که خود جنگ زده است و به تازگی از جنگ با ائتلافی آمریکایی - سعودی رهایی یافته، از آغاز جنگ غزه از پا ننشسته و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین از تمامی ظرفیت های خود استفاده کرده است.


برچسب ها: جنگ غزه - قدرت منطقه ای - امروز - قهرمان - اقتصادی - توانایی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان جنگ غزه

قهرمان جنگ غزه