مطالب مرتبط:
بازدید آیت الله علم الهدی از قرارگاه اطعام و اسکان هم محله امام رضا(ع)
آیت الله علم الهدی از قرارگاه اطعام هم محله امام رضا بازدید کرد
بازدید آیت الله علم الهدی از قرارگاه اطعام هم محله امام رضا(ع) / اسکان بیش از صدهزار زائر در مساجد مشهد
آیت الله علم الهدی از طرح «هم محله امام رضا» دیدن کرد
آیت الله علم الهدی از طرح «هم محله امام رضا» (ع) دیدن کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 20:302024-09-03سياسي

بازدید آیت الله علم الهدی از طرح هم محله امام رضا (ع)


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از طرح و قرارگاه هم محله امام رضا (ع) دیدن کرد و در جریان عملکرد خدمت رسانی به زائران امام رئوف (ع) از جمله اسکان بیش از 100 هزار نفر و اطعام بیش از 30 هزار زائر در مساجد مشهد قرار گرفت.

  آیت الله سید احمد علم الهدی در این بازدید با بیان اینکه مهم است تا امام هشتم (ع) از خدمات و کارهای ما راضی باشند، اظهار کرد: نتیجه این زحمات و خدمات شما در دنیا و آخرت نصیب تان می شود.

  وی ادامه داد: بر اساس روایات وقتی مهمانی برای حضرت رضا (ع) می آمد، ایشان اصرار داشتند که خودشان پذیرایی کنند، سفره را خودشان پهن می کردند و طعام را خودشان می آوردند.

  آیت الله علم الهدی بیان کرد: در مشهد نیز شما کار حضرت را انجام داده اید و مثل ایشان مشغول پذیرایی هستید که این سعادت بسیار بزرگی است.

   رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان نیز در این بازدید گفت: ویژگی قرارگاه امسال به ویژه در بخش اطعام این است که به خانواده ها خدمات می دهد و گروه های بیش از 25 نفر به بخش های دیگر اسکان شهری ارجاع داده می شوند.

  حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مهدوی ارفع با بیان اینکه با ثبت شماره همراه و کد ملی زائران بر دقت کار افزوده شده است، گفت: سامانه هم محله امام رضا (ع) به صورت لحظه ای آمار را در دسترس کاربران قرار می دهد و همکاران ما به صور


برچسب ها: آیت الله علم الهدی - علم الهدی - آیت الله سید احمد علم الهدی - مرکز رسیدگی به امور مساجد - آیت الله - سید احمد علم الهدی - امام
آخرین اخبار سرویس:

بازدید آیت الله علم الهدی از طرح هم محله امام رضا (ع)

بازدید آیت الله علم الهدی از طرح هم محله امام رضا (ع)