مطالب مرتبط:
گفتگوی اختصاصی مهر با راهیان سرزمین نور در مشایه نجف به کربلا
روایت یک منبع امنیتی از علت حادثه هلی کوپتر مرحوم رییسی
کابینه رسمی مسعود پزشکیان به روایت تصویر + عکس
روایت جهانی صهیونیست ها در مظلوم نمایی از خود شکست خورده است
روایت پسر اسماعیل هنیه از شیوه ترور پدرش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 11:152024-08-22سياسي

«روایت راهیان» به عمود 557 رسید


هشتمین همایش «روایت راهیان» که کار خود را در عمود 430 آغاز کرده بود بعد از 30 اجرای متنوع هنرهای نمایشی، سرود و تعزیه برای ادامه اجراهای خود به عمود 557 رسید.

- هشتمین همایش روایت راهیان که کار خود را در عمود 430 آغاز کرده بود بعد از 30 اجرای متنوع هنرهای نمایشی، سرود و تعزیه برای ادامه اجراهای خود به عمود 557 رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هشتمین روایت راهیان با حضور 200 هنرمند هنرهای نمایشی کشور اجراهای 2 زبانه خود را در مسیر پیاده روی زائرین اربعین حسینی آغاز کرد و پس از خدمت به زَوار عمود 430 حالا برای ادای نذورات فرهنگی خود به عمود 557 عزیمت کرد.

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی که خود نیز هرساله این کاروان را همراهی می کند در مورد برنامه های هشتمین تجربه روایت راهیان گفت: امسال نیز همانند هفت سال گذشته توفیق فراهم سازی شرایط حضور هنرمندان علاقه مند به شرکت در این نذر فرهنگی را داشتیم و توانستیم 9 گروه گوناگون هنری در رشته هنرهای نمایشی را به کربلای معلی بیاوریم.

امسال با چهار گروه تعزیه، 2 گروه نمایش خیابانی، یک گروه نمایش عروسکی، یگ گروه سرود و یک گروه سنج و دمام میزبان زائرین اربعین حسینی هستیم.


برچسب ها: هنرهای نمایشی - راهیان - روایت - نمایشی - مدیر مرکز هنرهای نمایشی - حوزه هنری انقلاب اسلامی - مرکز هنرهای نمایشی
آخرین اخبار سرویس:

«روایت راهیان» به عمود 557 رسید

«روایت راهیان» به عمود 557 رسید