100هزار مخاطب در دو ماه محرم و صفر به تماشای «شور عاشقی» نشستندفیلم سینمایی «شور عاشقی» که حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام را روایت می کند، در اکران های سینمایی و مردمی خود در دو ماه محرم و صفر بیش از 100 هزار مخاطب را میزبانی کرد. - 100هزار مخاطب در دو ماه محرم و صفر به تماشای شور عاشقی نشستند فیلم سینمایی شور عاشقی که حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام را روایت می کند، در اکران های سینمایی و مردمی خود در دو ماه محرم و صفر بیش از 100 هزار مخاطب را میزبانی کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از این تعداد مخاطب، 60هزار نفر در سینماها، 23هزار مخاطب از طریق اکران های مردمی عمار، 15هزار نفر توسط اکران های سیار بهمن سبز و 1500 نفر از مسیر اکران های انجمن سینمای جوان به تماشای این فیلم نشستند. شور عاشقی تاکنون تجربه فروش 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی در حدود 2800 سانس را داشته که 2 میلیارد تومان آن از مسیر سینماها و 600 میلیون تومان آن در اکران های مردمی آن به دست آمده است. فیلم سینمایی شور عاشقی همچنان روی پرده سینماهاست و علاقه مندان به ژانر تاریخی و مذهبی می توانند تماشاگر آن باشند. هم چنین فعالان فرهنگی برای نمایش این فیلم عاشورایی در مساجد، حسینیه ها، سالن های شهر، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و . می توانند به نشانی اینترنتی https://ekranmardomi. برچسب ها: محرم و صفر - مخاطب - ماه محرم - اکران - هزار - سینمایی - عاشقی |
آخرین اخبار سرویس: |