مطالب مرتبط:
تأثیر انسداد مرزها بر امنیت کشور
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تغییر موضع روسیه درباره کریدور زنگزور: توصیه می کنم به متن دقیق اظهارات مقامات روسیه توجه کنید و آن اظهارات را مبنای تحلیل قرار دهید / از رفع انسداد از مسیر های مواصلاتی در چهارچوب استقلال، تمامیت ارضی و حاکمیت کشور های منطقه و رعایت منافع متقابل کشور
میدری، وزیر کار: دیدگاه تعاون در کشور و جامعه وجود ندارد/ برای حاکم شدن تعاونی ها در جامعه باید بینش ها تغییر کند
محور اصلی رایزنی پزشکیان و السودانی؛ مقابله با شبکه نفوذ تل آویو در اقلیم کردستان
چگونه باورهای موروثی و پیام های خارجی بر اضطراب تأثیر می گذارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 09:352024-09-10سياسي

تغییر اقلیم کشور را تحت تأثیر جدی قرار خواهد داد


رییس سابق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تغییر اقلیم کشور را تحت تأثیر جدی قرار خواهد داد و امیدوارم برای مقابله و سازگاری با این پدیده مدیریت جدید برنامه های مفصل داشته باشد.

- مراسم تکریم و معارفه معاون رییس جمهور صبح امروز برگزار شد مراسم تکریم و معارفه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز در سالن همایش های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز در سالن همایش های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

علی سلاجقه، رییس سابق سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم تکریم و معارفه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، بیان داشت: همه سعی ما این بود که وضعیت سازمان را به لحاظ بودجه ای بهبود ببخشیم و در این زمینه اقداماتی را نیز انجام دادیم.

وی گفت: تغییر اقلیم تمامی ارکان کشور را تحت تأثیر جدی قرار خواهد داد و امیدوارم برای مقابله و سازگاری با این پدیده مدیریت جدید برنامه های مفصل داشته باشد.

سلاجقه افزود: حدود 750 هزار هکتار در این سه سال به وسعت مناطق حفاظت شده کشور اضافه شد و اقدامات خوبی در معاونت های دیگر نیز انجام گرفت که نیازمند توجه مدیریت جدید سازمان است.


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - مراسم تکریم و معارفه - معاون رییس جمهور - محیط زیست - تکریم و معارفه
آخرین اخبار سرویس:

تغییر اقلیم کشور را تحت تأثیر جدی قرار خواهد داد

تغییر اقلیم کشور را تحت تأثیر جدی قرار خواهد داد