مطالب مرتبط:
حاصل کار سفر پزشکیان به عراق
دومین روز سفر مسعود پزشکیان به عراق
داماد پزشکیان در سفر عراق چه می کند +عکس
پزشکیان در دیدار اعضای چهارچوب هماهنگی تشکل های شیعیان عراق: عامل موفقیت ما نگاه و زبان مشترک است/ یکی از پیام های سفر بنده به عراق اعلام وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی بود
پزشکیان: یکی از پیام های سفر بنده به عراق اعلام وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 16:302024-09-14سياسي

مواضع پزشکیان در سفر به عراق موثر و سازنده بود


قائم مقام حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد:مواضع و دیپلماسی عمومی دکتر پزشکیان در جریان سفر به عراق بسیار موثر و سازنده واقع گردید و 14 فقره یادداشت تفاهم همکاری فی مابین هیات عالی رتبه کشورمان ‏و طرف عراقی امضا و منعقد شد که دستاورد خوبی به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی قائم مقام و رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به سفر رییس جمهور به عراق در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس، نوشت: انتخاب نخستین مقصد سفر رییس دولت چهاردهم به کشور عراق نشانگر این است که اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران،کشورهای همسایه هستند.

مواضع و دیپلماسی عمومی دکتر پزشکیان در جریان این سفر بسیار موثر و سازنده واقع گردید و 14 فقره یادداشت تفاهم همکاری فی مابین هیات عالی رتبه کشورمان ‏و طرف عراقی امضا و منعقد شد که دستاورد خوبی است و می بایست نسبت به انتشار حداکثری اخبار آن برای اقناع افکار عمومی و افزایش امید اجتماعی اهتمامی جدی از سوی رسانه ملی صورت می پذیرفت.

مطابق گزارش های واصله، تلویزیون و رسانه های عراق با نظم، تمرکز و پخش گزارش های متعدد،به این سفر و دستاوردهای آن پرداخت.

امید است تا صدا و سیما به همان شکل که برای موفقیت دولت سیزدهم تلاش می کرد، به شکل مضاعف برای موفقیت دولت وفاق ملی اهتمامی جدی صورت دهد.


برچسب ها: یادداشت تفاهم همکاری - حزب اعتدال و توسعه - دیپلماسی عمومی - هیات عالی رتبه - یادداشت تفاهم - عراق - سیاست خارجی جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مواضع پزشکیان در سفر به عراق موثر و سازنده بود

مواضع پزشکیان در سفر به عراق موثر و سازنده بود