مطالب مرتبط:
88 مدرسه در اصفهان به بهره برداری می رسد
86 پروژه کشاورزی در اصفهان به بهره برداری رسید
آخرین جزییات از طرح انتقال آب دریای عمان به اصفهان| بهره برداری از فاز اول تا پایان سال
بهره برداری از پروژه گازرسانی به کارخانه آسفالت در ارسنجان فارس
بهره برداری از 16 طرح عمرانی در بخش سندرک میناب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 16:302024-08-26اجتماعي

88 مدرسه در اصفهان به بهره برداری می رسد


500 کلاس درس در قالب 88 مدرسه در استان تا مهر امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا ابراهیمی در نشست پروژه مهر تحصیلی در اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: تأمین این تعداد فضای آموزشی با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و همچنین به همت خیرین مدرسه ساز استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: از نظر سخت افزاری افزایش تعداد فضاهای آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید در نوع خود بی نظیر است و می تواند بخش مهمی از نیازهای آموزش و پرورش را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: از سوی دیگر تجهیزات بسیار خوبی با اعتبارات دولتی و کمک خیرین برای مدارس تأمین شده است و مشکلات در این زمینه در سال تحصیلی پیش رو کمتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: استان اصفهان در چند سال اخیر با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه بود که در سال گذشته اقداماتی در این زمین انجام شد تا کسری نیروی انسانی کمتر از گذشته باشد.

ابراهیمی افزود: با برنامه های در دست اقدام، پیش بینی می شود تمام کلاس های درس استان از ابتدای مهر با حضور معلمان برگزار شود.

وی یادآور شد: سازماندهی نیروی انسانی در استان انجام و محل تدریس نیروهای تازه استخدام تعیین و بخشی از دوره های توانمندسازی این نیروها نیز اجرایی شده و بخش دیگری در حال آغاز است.


برچسب ها: آموزش و پرورش اصفهان - آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش - اصفهان - بهره برداری - اداره کل آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

88 مدرسه در اصفهان به بهره برداری می رسد

88 مدرسه در اصفهان به بهره برداری می رسد