مطالب مرتبط:
موفقیت بین المللی شرکتی دانش بنیان در اصفهان
120 دانش آموز کمیته امداد خراسان جنوبی به مدارس نمونه و سمپاد راه یافتند
53 دانش آموز کمیته امداد سیستان و بلوچستان به مدارس نمونه و سمپاد راه یافتند
راه اندازی موکب دانش آموزی مدارس امام رضا(ع) در دهه آخر صفر
راه اندازی موکب دانش آموزی مدارس امام رضا(ع) در دهه آخر صفر 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 14:152024-08-27سياسي

ارائه راه حل های نوآورانه از طریق تبادل دانش و همکاری های بین المللی


ما باور داریم که از طریق تبادل دانش و همکاری های بین المللی می توانیم راه حل های نوآورانه ای برای حفاظت از محیط زیست و تضمین پایداری آن ارائه دهیم.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ما باور داریم که از طریق تبادل دانش و همکاری های بین المللی می توانیم راه حل های نوآورانه ای برای حفاظت از محیط زیست و تضمین پایداری آن ارائه دهیم.

اسماعیل چمنی 6 شهریور در اولین کنگره بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت با تاکید بر صیانت از شتر دوکوهانه در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه معین استان اردبیل با 13 هزار و 500 دانشجوی داخلی و یک هزار و 500 دانشجوی بین المللی، 420 عضو هیات علمی، 400 کارمند، 162 رشته در مقطع کارشناسی، 75 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 68 رشته در مقطع دکتری، 5 دانشمند یک درصد برتر جهان و 16 دانشمند 2 درصد برتر جهان در حوزه علم و فناوری فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی ISC رتبه 17 و رتبه بندی تاثیر تایمز رتبه 2 را داراست، افزود: همچنین در رتبه بندی شانگهای نیز در حوزه مهندسی مواد جایگاه نخست در حوزه مهندسی انرژی رتبه هفتم و در حوزه کشاورزی رتبه ششم کشور را دارا است.


برچسب ها: همکاری های بین المللی - دانشگاه محقق اردبیلی - بین المللی - دانش - دانشگاه محقق - محقق اردبیلی - حفاظت از محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

ارائه راه حل های نوآورانه از طریق تبادل دانش و همکاری های بین المللی

ارائه راه حل های نوآورانه از طریق تبادل دانش و همکاری های بین المللی