مطالب مرتبط:
کتاب جدید داوری اردکانی درباره جامعه شناسی و مردم شناسی
اولین گزارش رییس شورای اطلاع رسانی دولت چهاردهم به مردم/ حضرتی: به دنبال هماهنگی کلیه بخش های رسانه ای و روابط عمومی دولت هستیم/ استفاده از ظرفیت تمامی صاحب نظران عرصه رسانه، اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل، در اولویت است
کتاب اخلاق شناسی و مرزهای فلسفه چاپ شد
ظرفیت استخراج روزانه 500 الی 700 بشکه نفت
از ظرفیت صاحبنظران اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل استفاده می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-08سياسي

ظرفیت شناسی قرآنی در سنین پایین مورد توجه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم شناسایی ظرفیت های قرآنی استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت شناسی قرآنی در سنین پایین مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر هماوری قرآنی آلاء در رشت اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی و هدایت گر است و باید به نقطه نقطه آن پرداخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مأنوس بودن بزرگان با قرآن بیان کرد: توفیقات و تالیفات بسیاری از بزرگان بر گرفته از آیات قرآن و تدبر و تأمل به این کتاب الهی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه قرآن دریچه علم و دانش است، گفت: هر کسی با قرآن محشور باشد، علم و دانش بر اندیشه اش متبلور می شود.

وی با اشاره به ابعاد گسترده قرآن ستیزی در دنیا افزود: دشمن به اعجاز و اثرگذاری قرآن پی برده است و به همین دلیل مدام این کتاب الهی را مورد بی مهری قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت تربیت جامعه قرآنی، به تشریح ویژگی های مربیان قرآنی پرداخت و بیان کرد: متولیان و مربیان قرآنی باید ویژگی صورتی و سیرتی داشته باشند.

فلاحتی با بیان اینکه مربی باید دارای ظاهر و باطن قرآنی باشد، گفت: کسی که با قرآن ارتباط معنایی دارد باید تمام وجنات، رفتار و گفتارش قرآنی باشد تا در جامعه اثر بگذارد.


برچسب ها: قرآن - نماینده ولی فقیه - نماینده ولی فقیه در گیلان - قرآنی - عضو مجلس خبرگان رهبری - آیت الله رسول فلاحتی - علم و دانش
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شناسی قرآنی در سنین پایین مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت شناسی قرآنی در سنین پایین مورد توجه قرار گیرد