مطالب مرتبط:
خداوند به برکت پیامبر(ص) عذاب استیصال را از بشریت برداشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 10:402024-09-02سياسي

خداوند در پذیرفتن توبه هیچ معطل نمی کند


متأسفانه بسیاری از افراد به دلیل مسائل روزمره کمتر خدا را یاد می کنند حتی این گرانی شدید نیز سبب شده مردم بیشتر به خودشان مشغول شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد حوزه علمیه در حسینیه هدایت به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: پروردگار عالم به انسان نسبت به همه اموری که دارد توجه ویژه می کند.

را که او را به گونه ای آفریده که اشرف موجودات باشد.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم خطاب به انسان ها می فرماید آنچه که در زمین آفریدم به سود شماست؛ متأسفانه بسیاری از افراد به دلیل مسائل روزمره کمتر خدا را یاد می کنند حتی این گرانی شدید نیز سبب شده مردم بیشتر به خودشان مشغول شوند.

انسان هرگز نباید از رحمت و لطف الهی ناامید شود.

حاکمان قاجار مردم را برده خود می دانستند انصاریان با بیان روایتی عنوان کرد: یک عالم منتقد و شجاعی در دوران ناصرالدین شاه قاجار زندگی می کرد که به خاطر مردم و ناراحتی که از عملکرد حکومت داشت به همه امور و مسائل حکومت می تاخت و انتقاد می کرد.

لازم به یادآوری است که حاکمان قاجاریه مردم را برده خود می دانستند و در نوشته ها و سخنرانی های خویش نیز وقتی می خواستند از مردم یاد کنند نمی گفتند ملت! بلکه از رعیت استفاده می کردند چرا که مردم را برده و رعیت خود می دیدند.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - ناصرالدین شاه قاجار - انصاریان - شیخ حسین انصاریان - انسان - استاد حوزه علمیه - ناصرالدین شاه
آخرین اخبار سرویس:

خداوند در پذیرفتن توبه هیچ معطل نمی کند

خداوند در پذیرفتن توبه هیچ معطل نمی کند