مطالب مرتبط:
بیانیه نشست شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران
فوری/ بیانیه نشست شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران
بیانیه وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران/ لاوروف هم در جلسه بود
بیانیه وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران/ لاوروف هم در جلسه بود
شورای همکاری خلیج فارس: آینده روابط با ایران را بررسی کردیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 09:052024-09-10بين الملل

واکنش ایران به بیانیه ادعایی شورای همکاری خلیج فارس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه برخی مفاد مرتبط با کشورمان در بیانیه پایانی یکصد و شصت و یکمین نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در ریاض را محکوم و آنها را تکراری، - سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه ضد ایرانی شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش ضمن محکومیت آن، این بیانیه را غیرسازنده توصیف کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه برخی مفاد مرتبط با کشورمان در بیانیه پایانی یکصد و شصت و یکمین نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در ریاض را محکوم و آنها را تکراری، غیرسازنده و بی حاصل توصیف کرد.

سخنگو بند مربوط به جزایر ایرانی در خلیج فارس را مطلقا مردود دانست و تاکید کرد: جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هرگونه اظهارنظر در خصوص مسکونی سازی، سفر مقامات کشوری و لشکری به جزایر متعلق به ایران و همچنین برگزاری رزمایش نظامی در مرز های سرزمینی خود را دخالت در امور حاکمیتی خود تلقی نموده و آن را محکوم می کند.


برچسب ها: شورای همکاری خلیج فارس - سخنگوی وزارت امور خارجه - شورای همکاری خلیج - شورای همکاری - وزارت امور خارجه - خلیج فارس - سخنگوی وزارت
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به بیانیه ادعایی شورای همکاری خلیج فارس

واکنش ایران به بیانیه ادعایی شورای همکاری خلیج فارس