مطالب مرتبط:
وزیر کشور: باید پدیده های اجتماعی را با روش های اجتماعی حل کرد/ نباید پدیده های اجتماعی را تبدیل به پدیده های امنیتی کنیم
فارس به مرکز رویدادهای فرهنگی کشور تبدیل شود
تعداد دانشجویان خارجی در کشور، 2 یا 3 درصد است
پایش تالاب های لرستان آغاز شد
کتیزن به پردرآمدترین بازی تلگرامی تبدیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 09:402024-09-10اجتماعي

بیش از 40 درصد تالاب های کشور تبدیل به منشأ گردو غبار شده است


به دلیل عدم پرداخت حق آبه بیش از 40 درصد وسعت تالاب های کشور تبدیل به منشأ گردو غبار شده است.

- بیش از 40 درصد تالاب های کشور تبدیل به منشأ گردو غبار شده است رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل عدم پرداخت حق آبه بیش از 40 درصد وسعت تالاب های کشور تبدیل به منشأ گردو غبار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شینا انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان حفاظت محیط زیست، بیان کرد: حل مسائل و مشکلات کشور به ویژه محیط زیست بدون جلب آرا عمومی و مشارکت اجتماعی امکان پذیر نخواهد بود و ما برای به کارگیری این ظرفیت همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی گفت: فرونشست زمین به عنوان یک ابر چالش محیط زیستی کشور بیش از 900 شهر و چند هزار روستا را درگیر کرده است و این معادل 11 درصد از وسعت سرزمینی کشور را شامل می شود.

انصاری تصریح کرد: همچنین تالاب های کشور که به لحاظ تنوع تالابی جز کشورهای متنوع جهان است به دلیل عدم پرداخت حق آبه و خشک شدن بیش از 40 درصد وسعت تالاب های کشور تبدیل به منشأ گردو غبار شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: دوره بذل و بخشش از طبیعت کشور به اتمام رسیده است و باید نگاهمان را به طبیعت و محیط زیست تغییر دهیم.


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - محیط زیست - حفاظت محیط زیست - رییس سازمان - کشور - 40 درصد
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 درصد تالاب های کشور تبدیل به منشأ گردو غبار شده است

بیش از 40 درصد تالاب های کشور تبدیل به منشأ گردو غبار شده است