مطالب مرتبط:
97 درصد زکات پرداختی در اردبیل صرف امور فقرا می شود
تبریک وزیر امور خارجه تاجیکستان به همتای جدید ایرانی
زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 1403
کارشناس امور ویزا
کارشناس امور مشتریان(شیفت شب)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 13:002024-08-23سياسي

97 درصد زکات پرداختی صرف امور فقرا می شود


، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: 97 درصد زکات جمع آوری شده در استان اردبیل برای امور معیشتی و توانمندسازی گروه های هدف و سه درصد نیز در بخش عمران و امور عام المنفعه هزینه می شود.

علیرضا حسین نژاد افزود: از یک هزار و 854 روستای مشمول زکات استان، 920 روستا زکات خود را به کمیته امداد استان اردبیل تحویل داده اند تا برای رفع مشکلات مددجویان و افراد نیازمند در همان منطقه هزینه شود.

وی اضافه کرد: زکات پرداختی برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، تعمیر و ساخت مسکن مددجویی، تهیه جهیزیه و سایر نیاز های اساسی مددجویان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به تشکیل مستمر جلسات شورای زکات در استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: بیش از هفت دستگاه اجرایی برای احیای این فریضه در جامعه با دبیرخانه ستاد زکات استان همکاری می کنند.

حسین نژاد ادامه داد: علاوه بر این هزار و 183 عامل افتخاری و 110 مبلغ زکات در نقاط مختلف استان اردبیل برای دریافت زکات از مردم و کشاورزان با کمیته امداد همکاری می کنند.

وی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، ظرفیت زکات استان اردبیل بیش از 6 هزار و 560 میلیارد ریال است، اما به دلیل قصور و کوتاهی های صورت گرفته از این میزان پارسال تنها 37 میلیارد ریال زکات واجب


برچسب ها: استان اردبیل - استان - مدیرکل کمیته امداد - کمیته امداد - اردبیل - زکات - نماینده ولی فقیه در استان
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد زکات پرداختی صرف امور فقرا می شود

97 درصد زکات پرداختی صرف امور فقرا می شود