مطالب مرتبط:
بازگشت زائران اربعین
تدارک هزارو 100 رام قطار برای بازگشت زائران اربعین
بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز مهران
خدمت رسانی 42 موکب لرستان در کشور عراق به زائران اربعین
برخورد هولناک 2 اتوبوس با 3 خودروی زائران اربعین در ایلام/ 6 نفر جان باختند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 08:352024-08-28سياسي

تطهیر زائران اربعین آتش بر دل شیطان می زند


پس از بازگشت زائران از اربعین، آتشی در قلب شیطان زبانه می کشد که آن زائر در حال تطهیر است، بنابراین سعی می کند تا این جواهر را از بین ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد سعیدی آریا شامگاه سه شنبه طی سخنانی در مسجد مقدس جمکران با اشاره به آیه 3 سوره انسان اظهار کرد: در این آیه آمده است که ما راه نشان دادیم، اما دو برخورد متفاوت راجع به هدایت الهی وجود دارد.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: خداوند هدایت کرده است، ولی دو گروه در مقابل این هدایت هستند و بعضی ها می پذیرند و برخی دیگر نمی پذیرند.

وی افزود: هدایت دست خداوند است و پیامبران الهی، قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام ابزار هدایت هستند و به بهترین نحوه هدایت می کنند، اما بعضی ها هیچ تاثیری نمی گیرند.

حجت الاسلام سعیدی آریا بیان کرد: در برخی موقعیت ها قلب نسبت به هدایت کاملاً بسته است، حتی اگر هادی خود پیغمبر باشد به واسطه اینکه نفس با آن مقابله می کند و این مسأله کفر بعد از هدایت تلقی می شود.

استاد حوزه علمیه قم ابراز کرد: بعضی وقت ها تاثیرگذاری وجود دارد، اما انسان نقض عهد می کند، بنابراین به شیطان نباید ساده نگاه کنیم.

وی ادامه داد: حتی پس از بازگشت زائران از اربعین، آتشی در قلب شیطان زبانه می کشد که آن زائر در حال تطهیر است، بنابراین سعی می کند تا این جواهر را از ب


برچسب ها: هدایت - حجت الاسلام - استاد حوزه علمیه قم - حجت الاسلام سعیدی - مسجد مقدس جمکران - استاد حوزه علمیه - زائران اربعین
آخرین اخبار سرویس:

تطهیر زائران اربعین آتش بر دل شیطان می زند

تطهیر زائران اربعین آتش بر دل شیطان می زند