مطالب مرتبط:
افتتاح طرح بهسازی معابر روستایی دلیجان
افتتاح پانصدمین واحد طرح نهضت ملی مسکن روستایی در شهرستان ملکشاهی
بهسازی شبکه برق 1800 روستا در کشور
بزرگراه راهجرد - سلفچگان بهسازی شد
بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی در سرباز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 10:152024-08-29اقتصادي

بهسازی 3078 مسکن روستایی در قزوین


مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: 3 هزار و 78 واحد مسکن روستایی بهسازی شده در سطح استان قزوین با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 314 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد سبحانی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار کرد: اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی از جمله پروژه هایی است که طی هفته دولت در شهرستان های مختلف استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

وی افزود: در مجموع 3 هزار و 78 واحد مسکن روستایی بهسازی شده در سطح استان قزوین با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 314 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس 254 واحد مسکن روستایی در شهرستان آبیک، 141 واحد در شهرستان آوج، 309 واحد مسکن روستایی در شهرستان البرز، 978 واحد در شهرستان بویین زهرا، 431 واحد در شهرستان تاکستان و 974 واحد مسکن روستایی در شهرستان قزوین بهسازی شده و طی هفته دولت به بهره برداری رسید.

اجرای 7 طرح هادی روستایی در شهرستان های مختلف استان وی در ادامه با اشاره به سایر پروژه های قابل افتتاح در سطح استان قزوین عنوان کرد: اجرای هفت طرح هادی روستایی در شهرستان های قزوین، البرز، تاکستان، بویین زهرا، آوج و آبیک با اعتباری بالغ بر 183 میلیارد ریال از پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسل


برچسب ها: مسکن روستایی - شهرستان - روستایی - واحد مسکن - استان قزوین - مسکن - هفته دولت
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 3078 مسکن روستایی در قزوین

بهسازی 3078 مسکن روستایی در قزوین