مطالب مرتبط:
متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شد
زنده گیری مار سمی از درون خودرو در نیشابور
یک بهله سارگپه در «موته» اصفهان از دست متخلفان صید نجات یافت
نجات یک بهله سارگپه در «موته» اصفهان از دست متخلفان صید
پیشنهاد مدیرعامل صندوق توسعه ملی به پزشکیان: روابط کنسولی در محل سفارت آمریکا در تهران احیا شود / بد نبود قانونی داشتیم که هر کس به جرم حمله به سفارتخانه ای دستگیر شد، هر روز، به مدت 10 سال، در جلوی آن سفارت بیانیه ای را در عذرخواهی از مردم قرائت می کرد؛ یک ساعت هم خیابان های اطراف سفا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 14:002024-08-24حوادث

3 متخلف در رابطه با زنده گیری یک بُهله سارگپه در موته دستگیر شدند


رییس اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته میمه از دستگیری2 گروه متخلف زنده گیری پرندگان شکاری و شکار حیات وحش در این منطقه حفاظت شده طی روزهای اخیر خبرداد.

- اصفهان- رییس اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته میمه از دستگیری2 گروه متخلف زنده گیری پرندگان شکاری و شکار حیات وحش در این منطقه حفاظت شده طی روزهای اخیر خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسول جلالی با بیان اینکه طی روزهای اخیر 2 گروه متخلف زنده گیری پرندگان شکاری و شکار حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته در عملیات های مجزا، شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: در یک مورد مأموران یگانه حفاظت پارک ملی موته طی گشت و کنترل متوجه یک دستگاه خودرو مشکوک شدند که پس از اقدام های اولیه و بازرسی، یک بهله پرنده شکاری سارگپه را که به صورت ناشیانه به اسارت در آمده بود، کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: سه نفر متخلف در این رابطه نیز توسط محیط بانان دستگیر و به مرجع انتظامی برای انجام مراحل قانونی معرفی شدند.

رییس اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته میمه خاطرنشان کرد: محیط بانان ما همچنین پس از رصد اطلاعاتی، خودرو یک متخلف را در این پارک شناسایی کرده و با اقدام سریع و به موقع، سه نفر متخلف را به همراه یک قبضه سلاح پی سی پی بدون مجوز دستگیر کردند.


برچسب ها: حیات وحش - پناهگاه حیات وحش - پرندگان شکاری - روزهای اخیر - پارک ملی - منطقه حفاظت شده - شکار
آخرین اخبار سرویس:

3 متخلف در رابطه با زنده گیری یک بُهله سارگپه در موته دستگیر شدند

3 متخلف در رابطه با زنده گیری یک بُهله سارگپه در موته دستگیر شدند