مطالب مرتبط:
معاون عملیات سپاه قدس: پاسخ ما به ترور شهید هنیه متفاوت خواهد بود
سفیر یمن در ایران: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، ممکن است در بالاترین سطح صورت پذیرد + فیلم
نباید چگونگی واکنش ایران به ترور شهید هنیه مشخص شود
پاسخ به ترور هنیه متفاوت و غافلگیرانه خواهد بود
نباید چگونگی واکنش ایران به ترور شهید هنیه مشخص شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 20:502024-09-04سياسي

پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه قطعی و حتمی است


معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح پاسخ جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه را قطعی و حتمی دانست.

- لنگرود- معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح پاسخ جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه را قطعی و حتمی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی عبداللهی در یادواره شهدای کومله در باشگاه شهدای فرهنگی این شهر با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: این باند تبهکار تروریستی در چند ماه گذشته بیش از 40 هزار زن و کودک فلسطینی را به خاک و خون کشید ولی حتی یک صدا از کشورها و سازمان های مدعی حقوق بشر شنیده نشد بلکه حتی در پشت صحنه از این رژیم نیز حمایت کردند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل جنایات آمریکا و رژیم غاصب قدس گفت: به دشمنان هشدار می دهم که صبر ملت ایران را لبریز نکنند؛ ملت سرافراز جمهوری اسلامی ایران با دستان خالی در دوران دفاع مقدس با فدا کردن جان و مال خود مانع جدا شدن یک متر از خاک وطن شدند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح پاسخ جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه را قطعی و حتمی دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خواب عدم پاسخ ایران به جنایات خود را باید به گور ببرد و این را بدانند که پاسخ ایران قطعی و


برچسب ها: جنایات رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - ستاد کل نیروهای مسلح - صهیونیستی - جمهوری اسلامی - اسماعیل هنیه - نیروهای مسلح
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه قطعی و حتمی است

پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه قطعی و حتمی است