مطالب مرتبط:
ادعای نزدیکان نکونام؛ باشگاه تعلل کرد، مربی استقلال به عربستان رفت
این گزینه طوفانی نکونام از دست استقلال پرید!
اخبار باشگاه استقلال/تلاش نکونام برای جذب کریم انصاری فرد
بازیکن سابق استقلال علیه نکونام
اخبار باشگاه استقلال/تلاش نکونام برای جذب کریم انصاری فرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 13:552024-09-15ورزشي

تصمیم مهم نکونام برای استقلال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، استقلال در سالیان گذشته ساختار دفاعی خوبی داشته و حتی آبی ها در لیگ بیست ویکم و در فصل رسیدن به قهرمانی تاریخی شان در لیگ برتر، موفق شدند با دریافت تنها 10 گل در 30 مسابقه، عنوان برترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر (در طول یک فصل) را از آن خود کنند.

فصل گذشته هم شرایط برای آبی پوشان خوب پیش رفت و تنها 15 بار دروازه استقلال باز شد تا در پایان لیگ بیست وسوم هم عنوان برترین خط دفاعی فصل به تیمِ تحت هدایت جواد نکونام برسد.

  آبی پوشان پایتخت برخلاف فصل گذشته که عنوان برترین خط دفاعی فصل را داشتند، در لیگ بیست وچهارم روزگاری خوبی در فاز دفاعی ندارند؛ چرا که بازخوانی کارنامه استقلال در 3 دیدار ابتدایی اش در فصل جدید نشان می دهد که آبی پوشان در 3 مسابقه، 4 گل دریافت کرده اند و خبری از ثبت کلین شیت از سوی حسین حسینی نبوده است! بسیاری از کارشناسان، مهم ترین علت اُفت محسوس آبی ها در فاز دفاعی را تغییر ساختار این تیم می دانند؛ چرا که استقلال در فصل گذشته با آرایش 2-5-3 کار خود را پیش می برد، اما در فصل جدید، شاگردان نکونام با آرایش 1-3-2-4 به میدان می روند.

روزبه دوباره رهبر خط دفاع استقلال می شود؟ جواد نکونام، سرمربی استقلال در آستانه نبرد با الغرافه قطر در حال آزمون و خطای پیاده سازی آرایش 3 دفاعه است؛ به طوری که گفته می شود نکونام د


برچسب ها: دفاعی - استقلال - لیگ بیست - خط دفاعی - برتر - برترین - گذشته
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم مهم نکونام برای استقلال

تصمیم مهم نکونام برای استقلال