مطالب مرتبط:
71 طرح عمرانی، هدیه مردم تربت حیدریه در هفته دولت
آموزش صنایع دستی به سربازان وظیفه در تربت حیدریه
رییس پلیس راهور قزوین: 28 نقطه حادثه خیز شناسایی شد
اصلاح 13 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی اردبیل
احکام شرعی | حکم خوردن مقدار مجاز تربت امام حسین(ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 14:002024-08-22اجتماعي

ساماندهی نیمی از نقاط حادثه خیز تربت حیدریه


خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تربت حیدریه با اشاره به شناسایی 15 نقطه حادثه خیز در شهرستان تربت حیدریه، گفت: تاکنون نیمی از این نقاط رفع نقص و ساماندهی شده است.

سرهنگ جواد حقدادی؛ در پاسخ به تحقیق و پژوهش معاونت بهداشت علوم پزشکی مبنی بر اینکه تصادفات علت اصلی مرگ و میر در این منطقه است، افزود: در حوزه تصادفات یک فرآیند در حال اجراست که حدود 23 نهاد با آن مرتبط هستند که مهم ترین وظیفه پلیس راهور افزایش انظباط ترافیکی است که خروجی آن باید منجر به کاهش حوادث و تصادفات شود.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تربت حیدریه گفت: در همین راستا پلیس راهور در سه حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک، رفع نقاط حادثه خیز و اعمال قانون تمام تلاش خود را بکار بسته تا ضمن کاهش تصادفات نقاط حادثه خیز نیز اصلاح شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تربت حیدریه به نارضایتی شهروندان مبنی بر نصب برخی سرعت کاه (دست انداز) در داخل شهر اشاره کرد وگفت: شورای هماهنگی ترافیک نهاد تصمیم گیرنده است و تقریبا در تمامی این موارد اقدامات خوبی انجام شده است.


برچسب ها: پلیس راهنمایی و رانندگی - تربت حیدریه - راهنمایی و رانندگی - نقاط حادثه خیز - پلیس راهنمایی - حادثه خیز - حیدریه
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی نیمی از نقاط حادثه خیز تربت حیدریه

ساماندهی نیمی از نقاط حادثه خیز تربت حیدریه