مطالب مرتبط:
استانداردسازی اقامتگاه های ماهان آغاز شد
تماشا کنید: از ابرپروژه شهر هوشمند عمان چه می دانید؟ / این شهر چگونه الگوی قدیمی دوبی را زیر پا می گذارد؟ / شهری با خانه های حداکثر 6 طبقه برای اسکان 100 هزار نفر در 12 محله به همراه 25 مسجد و 39 مدرسه / چرا عمان برخلاف امارات و عربستان، ابعاد شهر جدید خود را کوچکتر در نظر گرفته؟
مهار آتش در یک مرکز اقامتی بانوان در سعادت آباد/ 40 نفر نجات یافتند
آتش سوزی جنگل های کبیرکوه دره شهر مهار اولیه شد
ظرفیت مراکز اقامتی آذربایجان غربی تکمیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 13:102024-09-07اقتصادي

واحدهای اقامتی و پذیرایی شهر ماهان استانداردسازی می شوند


کرمان_مسئول نمایندگی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهر ماهان گفت: فرآیند استاندارسازی واحدهای اقامتی و پذیرایی این شهر آغاز شده است.

- کرمان_مسئول نمایندگی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهر ماهان گفت: فرآیند استاندارسازی واحدهای اقامتی و پذیرایی این شهر آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین ماهانی، صبح شنبه با بیان اینکه طرح استاندارسازی واحدها و تأسیسات گردشگری شهر ماهان توسط تیم ارزیاب مؤسسه هفتواد آغاز شده است افزود: در این طرح کلیه واحدهای اقامتی و پذیرایی تحت پوشش میراث فرهنگی برای افزایش کیفیت خدمات و کسب و سنجش معیارهای استاندار مورد بازدید قرار گرفته و مشکلات و نواقص آنها در راستای احراز شرایط استاندارسازی واحدهای اقامتی، بوم گردی، پذیرایی و سفره خانه های سنتی به مدیران اعلام می شود.

وی افزود: استاندارسازی در کنار افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده، از شرایط لازم برای تمدید مجوز فعالیت این واحدها است و انجام این فرآیند منجر به صدور گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری سه ساله برای واحدهای گردشگری خواهد شد.


برچسب ها: استاندارسازی - استاندار - گردشگری و صنایع دستی - پذیرایی - میراث فرهنگی - شهر ماهان - اقامتی
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای اقامتی و پذیرایی شهر ماهان استانداردسازی می شوند

واحدهای اقامتی و پذیرایی شهر ماهان استانداردسازی می شوند