مطالب مرتبط:
بررسی تحولات منطقه و روابط ایران و عراق در دیدار حکیم و لاریجانی
بررسی تحولات منطقه و روابط ایران و عراق در دیدار عمار حکیم و لاریجانی
دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر
دیدار وزرای خارجه قطر و ایران
دیدار وزرای خارجه قطر و ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 14:502024-08-26ورزشي

ایران در سومین دیدار نتیجه را واگذار کرد


، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی کمتر از 17 سال جهان از شنبه سوم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

تیم والیبال کمتر از 17 سال ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت ها از ساعت 11:30 امروز (دوشنبه پنجم شهریور) به مصاف مصر رفت که دو تیم برای کسب سومین برد و صدرنشینی رقابت ویژه با یکدیگر داشتند و تیم ایران سه بر دو مغلوب حریف شد تا نخستین ناکامی را قبل از مرحله حساس حذفی تجربه کند.

شاگردان آرش صادقیانی در ست سوم و چهارم 25 بر 19 و 27 بر 25 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم این مسابقه با امتیاز های 25 بر 19، 25 بر 22 و 15 بر 13 مغلوب حریف شدند تا به کار خود در مرحله مقدماتی با دو برد و 7 امتیاز و کسب جایگاه دوم جدول گروه B پایان دهند.

کامیاب عبدالهی فر، آرمین آسیایی، شنتیا به نژاد، محمد رئوف خوشحال، طا ها محسنی، سید محمدمهدی حسینی و مسعود ایمری (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران در این مسابقه بودند.

تیم مصر ست نخست این مسابقه را تهاجمی شروع کرد و موفق به ایجاد اختلاف چهار امتیازی با تیم ایران شد و تا امتیاز 15 بر 11 این روند ادامه داشت، اما شاگردان صادقیانی در امتیاز 15 مسابقه را به تساوی کشاندند تا سرمربی مصر وقت استراحت درخواست کند.


برچسب ها: ایران - مرحله - مسابقات والیبال - والیبال قهرمانی - مقدماتی - والیبال - نخستین
آخرین اخبار سرویس:

ایران در سومین دیدار نتیجه را واگذار کرد

ایران در سومین دیدار نتیجه را واگذار کرد