مطالب مرتبط:
طارمی: فکرمان به آینده است
نماز جمعه از هفته آینده در دانشگاه تهران اقامه می شود
موبایل های ارزان قیمت ظرف 4 ماه آینده می آید
اعلام زمان دقیق حراج شمش طلا در هفته آینده
واریز مابقی معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان از هفته آینده | پرداخت 3 میلیونی علی الحساب 3 ماهه تابستان برای بازنشستگان تامین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 15:452024-09-06سياسي

اسراییلی ها آینده شوم و شکست ذلت باری خواهند داشت


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز اختلاف در سرزمین های اشغالی و در میان صهیونیست ها به حداکثر رسیده و اسراییلی ها آینده شوم و شکست ذلت باری خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: تلاش برای فهم قرآن، شناخت ائمه و پای کار عدالت و خدمت به مردم از شاخصه های تقوا است.

وی عنوان کرد: و تلاش در باب جمعیت و فرزند آوری، مبارزه با طلاق و اختلافات اجتماعی و همچنین به معنای وحدت و برادری از دیگر شاخصه های تقوای الهی است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه وعده خدا حق است و عملی می شود، اضافه کرد: هرکسی در نزد خدا امانت دار است و پای عدل و انصاف ایستاده سربلند و با عزت زندگی خواهد کرد.

وی با اشاره سالروز قیام 17 شهریور و کشتار مردم بی گناه تأکید کرد: این انقلاب با خون های مردم بی گناه به دست آمده و باید قدردان این عظمت ها و پیروزی ها باشیم که جز لطف حضرت حق هیچ توجیهی ندارد، خدا عنایت کرده که اکنون کار ما به اینجا رسیده است.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز درگذشت جلال آل احمد، ادامه داد: کتاب غربزدگی مهم ترین و مؤثرترین کتاب جلال آل احمد بود که در زمانی به تحریر درآمد که هیچ کس به این مفاهیم آشنایی و توجه نداشت اما امروز آدم هایی ر


برچسب ها: آیت الله عبدالکریم عابدینی - نماینده ولی فقیه در استان - عبدالکریم عابدینی - سرزمین های اشغالی - اسراییلی - نماینده ولی فقیه - قزوین
آخرین اخبار سرویس:

اسراییلی ها آینده شوم و شکست ذلت باری خواهند داشت

اسراییلی ها آینده شوم و شکست ذلت باری خواهند داشت