مطالب مرتبط:
امام جمعه شیراز: قدردان نعمت امنیت و سلامت باشیم
باید قدردان امنیت امروز کشور و مرزهایمان باشیم
نقش پلیس در تقویت حس امنیت در جامعه
حمایت از پلیس در واقع حمایت از اقتدار و امنیت جامعه است
افت چشم گیر مصرف کالری در ایران؛ دلایل اقتصادی و پیامدهای ناشی از آن بر سلامت جامعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 16:102024-09-20سياسي

باید قدردان امنیت و سلامت در جامعه باشیم


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه باید قدردان امنیت و سلامت در جامعه باشیم، گفت: امنیت یک نعمت بزرگ است و باید شکرگزار خدای متعال باشیم زیرا ناسپاسی نعمت را از ما خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله دژکام امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) به خوش یمنی ازدواج جوانان در ماه ربیع اشاره کرد و گفت: همین دیروز در حافظیه هزار جهیزیه برای جوانان تهیه شد و امیدواریم خدا به جیب خیرین برکت دهد و به آنهایی که باعث خیر هستند توفیق ببخشد تا بیش از اینها جهیزیه، عقد و ازدواج باشد و هم زمینه خوشبختی و سعادتمندی نسل جوان ما فراهم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه 2 نعمت است که ناسپاسی می شود و ناشناخته می ماند، افزود: این 2 نعمت را باید قدر بدانیم که اول امنیت و دوم عافیت و سلامتی است.

آیت الله دژکام با اشاره به انفجارهای بیروت یا لبنان گفت: در این انفجارها نزدیک به سه هزار نفر مجروح شدند و متأسفانه عده قابل توجهی به شهادت رسیدند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه امنیت نیز لطمه خورده است، گفت: انسان دیگر اطمینان نمی کند گوشی تلفن همراه را به دست بگیرد و دلهره دارد.

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه امنیت نعمت است و اگر امنیت داریم باید شکرگزار خدای متعال باشیم، به شعر شکر نعمت نعمتت افزون کند … کفر نعمت از کف


برچسب ها: آیت الله دژکام - امنیت و سلامت - نماینده ولی فقیه در فارس - امنیت - خطبه های نماز جمعه - میلاد پیامبر اکرم - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

باید قدردان امنیت و سلامت در جامعه باشیم

باید قدردان امنیت و سلامت در جامعه باشیم