مطالب مرتبط:
نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه مهر
پزشکیان: به توافقاتی که امضا کرده ایم، متعهدیم/ پس از بازگشت به تهران به صورت جدی پیگیر اجرای آنها خواهیم بود
اجرای طرح «مهر امن» در استان بوشهر
اجرای طرح نظارت بر بازار نوشت افراز در ورامین
سرزمین تمدن ها این بار با اجرای برنامه های شاد در برج میلاد تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 08:252024-09-12اجتماعي

نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه مهر/ بازدید از بیش از 1600 مدرسه در تهران


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه مهر با تاکید بر اصول سند تحول بنیادین متضمن تحقق عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی در سطح مدارس است.

- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه مهر با تاکید بر اصول سند تحول بنیادین متضمن تحقق عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی در سطح مدارس است.

علیرضا کریمیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اولویت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در سال تحصیلی 1404-1403 است گفت: پروژه مهر یکی از عظیم ترین پروژه های آموزش و پرورش است که نمادی از برنامه ریزی، همدلی، هماهنگی، هم افزایی، مدیریت کارآمد و .

است.

وی با بیان اینکه پشت هر نواخته شدن زنگ اول مهر، ساعت ها تلاش و برنامه ریزی نهفته است افزود: تمامی ارکان آموزش و پرورش تهران در راستای تحقق اهداف و برنامه های پروژه مهر مشارکت جدی و فعال داشته و دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پروژه مهر در قالب 9 کارگروه از خرداد ماه آغاز به کار کرده است ادامه داد: این پروژه در مردادماه و شهریورماه به اوج فعالیت های خود رسیده است که یکی از مهمترین اقدامات انجام شده تشکیل ستاد استانی پروژه م


برچسب ها: آموزش و پرورش شهر تهران - آموزش و پرورش - آموزش - مدیرکل آموزش و پرورش - پروژه مهر - برنامه های آموزشی - سند تحول بنیادین
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه مهر/ بازدید از بیش از 1600 مدرسه در تهران

نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه مهر/ بازدید از بیش از 1600 مدرسه در تهران