مطالب مرتبط:
افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
انجام موفقیت آمیزپیوند قلب در بیمارستان امام رضا(ع)مشهد
411 بازرسی بهداشتی در برنامه سلامت اربعین دانشگاه علوم کردستان انجام شد
برنامه وزیر علوم برای تغییر روسای دانشگاه ها
پخش برخط برنامه های همایش بین المللی آموزش علوم پزشکی 2024 سوییس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 09:152024-08-26پزشكي

پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد


رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: عمل پیوند قلب بر روی یک بیمار مبتلا به نارسایی قلبی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) مشهد با موفقیت انجام شد.

- مشهد- رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: عمل پیوند قلب بر روی یک بیمار مبتلا به نارسایی قلبی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) مشهد با موفقیت انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد عباسی اظهار کرد: یکصد و نوزدهمین عمل پیوند قلب بر روی یک بیمار مبتلا به نارسایی قلبی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موفقیت انجام شد.

رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این عمل بر روی یک آقای 41 ساله ساکن مشهد، مبتلا به نارسایی قلبی با موفقیت انجام شد و قلب این بیمار از اهدا کننده 37 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود در مرکز دیالیز و پیوند اعضا منتصریه دریافت و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام رضا (ع) به این بیمار پیوند شد و حیات دوباره ای به او بخشید.

وی حال عمومی بیمار را رضایت بخش اعلام و خاطر نشان کرد: این بیمار در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه، آی سی یو قلب باز دوران نقاهت را طی می کند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی مشهد - پیوند قلب - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - نارسایی قلبی
آخرین اخبار سرویس:

پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد

پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد